Beantwoord

Foutcode: E033-0 Digitenne

  • 14 November 2019
  • 11 reacties
  • 1833 keer bekeken

Badge

Hier precies hetzelfde probleem ook.

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

icon

Beste antwoord door Nadia 15 November 2019, 10:21

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7

Hallo @Peverling, welkom op het KPN forum. Leuk dat je hier inhaakt. Jij krijgt ook foutcode E033-0? Dat is balen, maar gelukkig op te lossen. En dat relatief eenvoudig. 

Foutmelding E033-0 houdt in dat je tuner (meer dan) 255 dagen niet actief is geweest. De frequenties moeten opnieuw worden geprogrammeerd. De (nieuwe) activatiesleutels moeten opnieuw naar jouw tuner worden verstuurd en ingeladen. Dit duurt circa 10 - 20 minuten tot max 1 uur en gebeurt volledig automatisch. Je hoeft daarvoor alleen de tuner een tijdje aan te laten staan. Zo herstelt het signaal weer. Wil je dat eens proberen? 

Ik hoor graag van je, of het is gelukt :)

Badge

Hij heeft het de afgelopen welen prima gedaan. Heb hem vannacht aan laten staan maar dat heeft niet mogen baten. 

Reputatie 7

Raar, @Peverling dan moet het een andere foutmelding zijn. Kun je er een foto van maken? En meteen ook je forumprofiel aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, naam contractant, mobiel nummer en CAS-id van je tuner. 

Badge

Doe ik straks meteen even als ik thuis ben

Badge

Gegevens ook ingevuld. Heb foto toegevoegd

 

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

Badge

@Nadia ☝️☝️☝️☝️☝️

Reputatie 7

Goedemorgen,@Peverling en@Patrick puts is hier ook al actief. Bedankt voor de screenshot. Zouden jullie beiden een het volgende willen doen: reset Digitenne tuner

  1. Zet je tv en tv-ontvanger aan.
  2. Druk op [Menu] op je afstandsbediening, ga naar 'Instellingen', 'Fabrieksinstellingen' en druk op [ok].
  3. Selecteer 'Ga door' en druk op [ok].
  4. Na de reset kom je automatisch bij de Antenne wizard uit. Ga naar 'Start zoeken' en druk op [ok].
  5. Kies je regio en druk op [ok]. Let op: Soms werkt het signaal van een aangrenzende regio beter. Kies dan een aangrenzende regio.
  6. In beeld verschijnt de melding dat het zoeken is voltooid. Druk op [ok]. De installatie is voltooid.
  7. Je kunt nu weer tv-kijken en radio luisteren.

Ik hoor graag van jullie wat de uitkomst daarvan is. 

Badge

Krijg dezelfde melding wederom alleen ned 1 2 en 3 werken. 

Reputatie 7

Hey @Peverling, ik heb je gegevens erbij gepakt, ik weet waarom je geen signaal ontvangt (op de commerciele zenders). Je hebt onlangs je Digitenne opgezegd :scream:  

Op 8 oktober heb je onderstaande bericht per a-mail ontvangen:

 

Wil je dat laten terugdraaien? Dan kun je een nieuwe tuner bestellen in MijnKPN. Hiervoor betaal je € 5,- p/mnd. 

Badge

Ow daar was ik dus niet van op de hoogte pffff wat stom hahhah. Sorry voor her ongemak. 

Reputatie 7

Geen probleem,@Peverling. Kan gebeuren :)

Ik moet zeggen, dat ik zelf ook even op het verkeerde been ben gebracht door de foutmelding. E033-0 staat voor (meer dan) 255 dagen geen actieve tuner. Het is gelukkig nu weer uit de lucht. Bedankt voor je medewerking! 

Reageer