Beantwoord

Foutcode E033-0 Digitenne

  • 26 July 2020
  • 8 reacties
  • 72 keer bekeken

Is het mogelijk om de administratie bij te werken via een moderator. Alle gegevens zijn aangevuld in mijn profiel. Alvast bedankt. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 July 2020, 12:58

Bekijk origineel

8 reacties

Graag even checken of alle juiste benodigde info aanwezig is. Zo niet graag even reactie

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Jaco01 ,

Je kunt dit zelf ook nagaan. Hieronder staat de volledige procedure. 
 

De oplossing van dit probleem gaat in drie stappen


Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel
Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

  • Een KPN Moderator wil je graag helpen en is daarvoor het CAS-ID of CAS-nummer nodig van het Digitenne kastje. Zonder dit nummer kunnen zij (helaas) niets voor je betekenen.
    Nadat de moderator jouw abonnement weer heeft geactiveerd, doen de zenders het over het algemeen binnen één uur weer.

Stap 2) Geef een seintje!  
Laat de moderators in een reactie op dit topic weten dat jij een activatiesignaal wilt ontvangen.


Stap 3) Geef de activatie een zetje  

  • Handmatig zenders zoeken: 
    • Ga naar [menu] en kies [ZENDER ZOEKEN]
    • Kies [HANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de [BLAUWE KNOP]
    • Ga naar [RF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (zie staan hieronder)
    • Ga dan naar [START ZOEKEN] en druk op [ok] van de afstandsbediening
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.

RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel

Dag Noordzee. Bedankt voor je reactie. Heb alles gedaan wat mogelijk is. Maar niets werkt nog. Wil gaarne activatie signaal ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +28

Dat gaat een tijdje duren. Mogelijk zelfs pas morgenochtend. (Want het is nu zondag)
 

Zorg dat je jouw ontvanger aan laat staan op CNN. Nadat je handmatig zenders hebt gezocht. De TV kan wel uit. 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Jaco01, bedankt voor jouw gegevens! Jouw ontvanger kon ik een zetje geven, hopelijk is dat voldoende. Wil je van het bericht hierboven stap 3 uitvoeren?

Mocht het toch niet hebben gewerkt dan hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +28

@Jaco01 

Je hebt geluk, ik verwacht dat het nu zo gepiept is. Heb je al beeld op alle zenders?

Bedankt Susan en Noordzee. Sorry dat ik wat laat reageer maar zat een poosje lekker buiten in de zon op de camping. Het werkt nu weer. Bedankt voor jullie snelle reactie. Top geregeld!

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan:thumbsup_tone3: . Het is inderdaad een heerlijke middag, ik ben nu ook pas net weer terug van een fijne middag buiten zijn. Geniet van jouw vakantie en de Digitenne-ontvangst..  

 

Reageer