Beantwoord

Foutcode e033

  • 6 April 2021
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik ben al de hele dag bezig met mijn digitenne, ik heb alle stappen al doorlopen, maar kom niet verder dan Ned. 1.2.en 3. 
weet niet meer wat ik moet doen. 

admin: privé gegevens onzichtbaar gemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 6 April 2021, 21:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @van Klaauw ,

De oplossing van dit probleem gaat in drie stappen


Stap 1) Vul jouw gegevens in in je profiel
Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

Stap 2) Geef een seintje!  
Laat de moderators in een reactie op dit topic weten dat jij een activatiesignaal wilt ontvangen.


Stap 3) Geef de activatie een zetje  

  • Handmatig zenders zoeken: 
    • Ga naar [menu] en kies [ZENDER ZOEKEN]
    • Kies [HANDMATIG ZOEKEN], als je dit niet ziet staan druk je op de [BLAUWE KNOP]
    • Ga naar [RF KANAAL] (een van de pijlen eromheen < OF >)
    • Vul het kanaalnummer voor jouw regio (zie staan hieronder)
    • Ga dan naar [START ZOEKEN] en druk op [ok] van de afstandsbediening
    • Zet jouw ontvanger op CNN (niet meer zappen) en laat de ontvanger aanstaan. Jouw TV kun je eventueel uitzetten.

RF kanaal voor jouw regio:
25 : Friesland, Drenthe en Groningen
27 : Limburg, Zuid-Holland, Noord-Holland-Zuid en Utrecht
28 : Gelderland, Noord Brabant (midden en oost), regio Venlo
31 : Texel
35 : Zeeland en regio Roosendaal/Breda
44 : Flevoland, Noord-Holland-Noord en Overijssel

 

 

 

Reputatie 7
Badge +28

@van Klaauw 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Reputatie 7
Badge +28

@van Klaauw 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +30

Ha @van Klaauw, welkom en excuses voor de late reactie! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad en dat het opgelost is. Fijn! :-)