Beantwoord

Foutcode E150-0 op nieuwe Digitenne ontvanger

• 16 maart 2018
  • 283 reacties
  • 15092 keer bekeken

Beste KNP ik heb sinds 2 weken jullie nieuwe digitenne kastje.
Het kastje heeft 1 week goed gewerkt maar geeft nu de volgende code E150-0 en ik ontvang nu alleen nog maar Nederland 1 2 3 ik heb het volgende gedaan
(1) een totale reset van het kastje
(2) zenders opnieuw in laten lopen
dit alles heeft helaas niet geholpen hij geeft aan dat er geen abonnement aanwezig is.

Met vriendelijke groet,

Richard

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 3 juli 2019, 22:03

@AndriesHoekstra

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Wil je sneller worden geholpen? Meld je dan ook even hier:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Daar komt morgenochtend alweer een moderator langs. Nu werkt er niemand meer......
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

283 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo Richard, welkom op het forum! Lastig probleem! Als je een reactie op m'n privébericht stuurt pak ik je gegevens erbij, en help je dit op te lossen 🙂
Beste Koen,
Het probleem is al opgelost, het kastje bleek niet bij jullie aangemeld te zijn een collega van je heeft dit geregeld.
Bedankt!

Richard
Reputatie 7
Badge +21
Top, goed om te lezen dat het probleem al opgelost is Richard 🙂 Als er in de toekomst weer een keer iets is weet je ons te vinden.
Hier exact dezelfde fout! Wat te doen?
Reputatie 7
Badge +28
Welkom Zonnetje! Gaat dit om een nieuwe Digitenne ontvanger? Dan controleer ik of die goed staat geactiveerd. Reageer je op mijn privébericht?
Reputatie 7
Badge +28
Bij Zonnetje is het ook opgelost na het vernieuwen van de gegevens in onze administratie 🙂
Ook bij mij krijg ik nu deze foutcode. Het zou fijn zijn als dit ook voor mij opgelost kan worden. Bij voorbaat dank. Fijne Paasdagen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi 0pajopie, welkom op het Forum!
Dat is vaak een gevalletje van niet goed gekoppeld in ons systeem. Dat kunnen we gelukkig snel oplossen 🙂 Zou je willen reageren op mijn privébericht dan help ik je daar verder!
Ook bij mij krijg ik nu deze foutcode. Het zou fijn zijn als dit ook voor mij opgelost kan worden. Bij voorbaat dank. Fijne Paasdagen.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Yunustuzkapan1, bedankt voor je bericht. Ik heb ook jou een privébericht gestuurd. Dan controleer ik het ook voor jou!
Ik heb ook de zelfde foutcode, kunnen jullie mij ook helpen?
Code E150-0 en E017-0
Reputatie 7
Badge +20
Hi Buurter, welkom op het Forum!
Uiteraard help ik je graag verder! Wil je reageren op mijn privébericht? Dan pakken we het daar verder op 😉
Zelfde probleem hier! Code e150-0
Met het nieuwe Digitenne kastje geen bereik meer. Foutcode e-150 0
Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Tul! Ik kijk direct na wat er mis gaat. Ik heb je gegevens niet kunnen vinden, kun je die sturen in reactie op mijn privébericht?
Hoi hier ben ik ook dan maar, met dezelfde foutmeldingen. Hoe krijg ik dit opgelost?

Bvd
Wim Wouters
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Mishra74. Welkom op het forum.
Ik was er net ingedoken en toen zag ik in de logs dat je eerder vanavond contact hebt gehad met de helpdesk. Is het probleem daar verholpen?
Hoi,

Ook ik krijg hetzelfde foutmelding te zien. Hoe krijg ik dit opgelost?

Alvast bedankt,
Mvgr.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Vienne23, welkom op ons Forum!
Foutcode E150-0 komt helaas vaker voor nadat de ontvanger al wel geactiveerd is geweest. Ik zie dat je hier inmiddels al enkele keren contact over hebt gezocht met onze klantenservice. Is het probleem inmiddels al voor je opgelost, anders help ik je hier graag mee verder!
Beste,

ik krijg nu na ongeveer 2 weken de foutcodes E017-0 & E150-0. Hoe is dit op te lossen?

Update: Probleem is opgelost door medewerker KPN
Goedemiddag, ook hier foutcode E015-0 en E017-0. Kastje heeft het wel gedaan met alle zenders, echter nu alleen maar NPO 1, 2 en 3.
Goedenavond,

Ook hier dezelfde foutcode, terwijl het nieuwe kastje eerst wel alle zenders liet zien. Kunnen jullie dit probleem verhelpen?
Goedemorgen,

Ik heb ook inderdaad foutcode E015-0
Reset gedaan, aan uit gedaan..niets helpt.
Wat te doen?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Robint, @Hijlkema en @Hultie. Bedankt allen voor jullie bericht! Er gaat soms na het uitgeven wat fout administratief, waardoor de foutcode kan komen. Ik heb jullie alle 3 een privébericht gestuurd, ik ontvang graag het CAS-ID nummer zodat ik hier naar kan kijken voor jullie individueel! 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hultie, bedankt voor je bericht! Fijn dat het inmiddels al opgelost is 😉