Foutcode E150-0 op nieuwe Digitenne ontvanger

• 15 december 2018
  • 8 reacties
  • 314 keer bekeken

Reputatie 7
Hoi, dit is een administatief probleem: het CAS ID van je ontvanger staat dan niet juist bij je abonnementsgegevens. Snelst is even bellen met 0800-0402. Houd CAS ID (onderop ontvanger te zien) bij de hand.

(de eerste week van gebruik doen sowieso alle zenders het, daarna komt het CAS ID om de hoek kijken)

8 reacties

dat is een afwimpelnummer, iig niet bedoeld om klanten te helpen

na een te lang keuze menu krijg je de melding dat het te druk is en wordt de verbinding verbroken

dus nog steeds geen tv, hoe nu verder KPN?
Reputatie 7
Webcare (KPN moderator) zal hier nog komen 😉

Zodat je door een moderator SNEL geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) op zelfde regel tel.nr., CAS ID (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Sjaak 🙂 Super vervelend dat je er niet door bent gekomen bij de klantenservice! Wanneer er lange wachttijden zijn wordt de verbinding automatisch verbroken en ontvang je, mist beschikbaar, een SMS-link om te chatten. Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice zodat wij het CAS-ID bij je klantgegevens hebben verwerkt?

Het snelst is wanneer je telefonisch contact met ons opneem of via Live Chat gratis 24/7 bereikbaar. Wanneer je wilt dat ik het voor je in orde maak vul dan nog even de gevraagde gegevens (zie post PeterG) aan in je forumprofiel. Ik hoor graag van je 🙂
Reputatie 1
Ik heb een topic geopend met de vraag het in orde te maken. Alle gevraagde gegevens ingevuld in het profiel. Gaat het in orde komen voor het weekend ?
Reputatie 1
Had een topic gemaakt.Die is zo maar weg.Maar probleem is via de telefoon inmiddels opgelost.
Reputatie 7
Badge +13
Hallo Aristonos, fijn dat het inmiddels door een collega aan de telefoon is opgelost! Dat is ook de snelste manier om het probleem te verhelpen. Je hebt dan direct contact met een medewerker die het voor je in orde maakt. Er is geen topic van je verwijderd, wel zie ik dat je 5 min eerder dan je eerste post in dit topic hier hebt gereageerd:Foutcode E150-0 op nieuwe Digitenne ontvanger. Je post staat er nog, Susan heeft er ook op gereageerd 😉
Reputatie 7
Badge +13
hey Sjaak, kun je alweer gebruik maken van Digitenne? Nog geen bericht van je gehad, ik ga er vanuit dat het is opgelost door onze klantenservice 🙂 Veel kijkplezier!
Reputatie 7
Badge +12
Sjaakfaal 😡 heeft zijn naam veranderd, hij heet nu Sjaakblij !

Reageer