Beantwoord

Foutcode E160-0 Digitenne kastje

  • 16 January 2019
  • 5 reacties
  • 180 keer bekeken

Krijg geen enkele zender in belgie. Vind ze wel maar geeft dan foitcode. Op alle zenders ook een canvas
icon

Beste antwoord door Noordzee 16 January 2019, 20:38

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Vic,

Kijk je met een Digitenne-ontvanger van KPN? Of met een FTA DVB-T2 ontvanger?

Dan ga je inderdaad niets ontvangen in België. De zenders zijn sinds december 2018 gecodeerd. Je hebt een abonnement nodig via een provider in Vlaanderen.

Als je met een Nederlandse DVB-T2 (HEVC H.265) ontvanger wil kijken in het buitenland, ontvang je alleen de FTA-zenders. In de meest landen waaronder Duitsland zal dat geen probleem zijn, In Vlaanderen dus wel.
Reputatie 7
Badge +21
@Vichuijgens, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag stelt! Ik zie dat Noordzee je al voorzien heeft van een antwoord hierop. Mocht je problemen ervaren ook in Nederland, dan hoor ik het graag! Maar in België zijn de opties inderdaad beperkt, of niet aanwezig!
Is idd alleen vlaanderen de franse zenders ontvang ik wel
Reputatie 7
Badge +28
Klopt, alleen in Vlaanderen is alles gecodeerd. Vanuit jouw eerste vraag begreep ik dat jij te ver van de taalgrens afzat, omdat je schreef dat je geen enkele zender ontving in België. Want niet in heel Vlaanderen ga je Waalse zenders ontvangen.
In lummen ontving ik niks en vd week aan de zuidzijde van antwerpen weer wel. De franstalige dan

Reageer