Beantwoord

Foutcode:E160-0 op tv KPN

• 24 mei 2018
  • 9 reacties
  • 4473 keer bekeken

Ik krijg continu deze foutcode. Met daarbij de volgende tekst: u hebt geen abonnement voor deze zender. Heb alleen ned 1, 2 en 3 maar heb gewoon voor volledig pakket betaald . Wat te doen?
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Susan_ 28 mei 2018, 12:21

Beste Dennisn, welkom op ons Forum!
Wat lastig dat je de foutcode krijgt, terwijl hij het wel hoort te doen! Ik heb inmiddels in het systeem gekeken, de koppeling lijkt wel goed te zijn. Ik heb alsnog een refresh van de ontvanger gedaan..Zou je de ontvanger even uit kunnen schakelen en opnieuw aanzetten? Om te kijken of de foutcode weg is! Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Dit betreft Digitenne?
Waarschijnlijk is je nieuwe ontvanger niet tijdig in de administratie opgenomen. Dat moet binnen één week.
Snelst is even bellen met 0800-0402.

Wsl krijg je (ook) een E150 melding?
Reputatie 7
Badge +20
Beste Dennisn, welkom op ons Forum!
Wat lastig dat je de foutcode krijgt, terwijl hij het wel hoort te doen! Ik heb inmiddels in het systeem gekeken, de koppeling lijkt wel goed te zijn. Ik heb alsnog een refresh van de ontvanger gedaan..Zou je de ontvanger even uit kunnen schakelen en opnieuw aanzetten? Om te kijken of de foutcode weg is! Ik hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +20
@Dennisn, heb je nog steeds problemen met je tv-ontvanger of is dit inmiddels verholpen? Je hebt namelijk niet meer geantwoord in dit topic. Kan je me laten weten of je hier nog assistentie bij nodig hebt?
Beste Susan_ , zou je aub ook eens in mijn settings willen kijken. De laatste sets die ik heb ontvangen van jullie heb ik ook dezelfde problemen. Ik heb in totaal 3 sets en ze functioneren erg slecht
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Lesly, welkom op het forum! Niet goed om te horen dat al je Digitenne ontvangers slecht werken. Daar help ik je graag bij. Dan heb ik wel nog wat gegevens van je nodig. Je krijgt een privébericht van me. Reageer daarop, dan gaan we aan de slag.
Hallo, ik heb ook alleen maar NPO 1,2 & 3.
Errorcode E016-0.

Mijn CAS-nummer staat in mijn profiel.
Ik heb mijn nieuwe kastje van mijn digitenne geinstalleerd na afronding deden alle zenders het.
de volgende dag alleen npo 1,2, en 3 alle aangegeven methodes volgens u gebruikt opnieuw gestart maar geen resultaat.
Hij geeft aan foutcode: E016-0
Reputatie 7
Badge +12
Hoi AnneJongkind en henniesnor,

Is een bekend probleem. Kijk maar is hier:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Wil je in dat topic je melden nadat je het volgende gedaan hebt?:

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

(In dat andere topic komen vaker moderators langs, dus dan wordt je sneller geholpen.)
Inmiddels is door telefonisch contact het euvel verholpen.
Henniesnor

Reageer