Beantwoord

Foutcode E83

  • 14 July 2019
  • 32 reacties
  • 695 keer bekeken

Heb al een week foutcode 83, uitzetten helpt niet, blijft hangen in software update en daarna code E83...
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 18 July 2019, 21:31

Bekijk origineel

32 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Volgende week wordt het best warm. In de ochtend is fietsen dan nog wel te doen. De winkel gaat doordeweeks om 9.00 open. (tot 17.45)

http://www.lisettewertergroep.nl/Copy_power/index.html/
Reputatie 7
Badge +21
Je profiel zegt dat je in Heerhugowaard woont, echter het pakket staat geregistreerd in Hensbroek. Het systeem pakt het service punt welke het dichts bij het adres ligt die in onze systemen staat. Het is wellicht handig om je abonnement te laten verhuizen, zodat dit een volgende keer niet voorkomt! Als het komende week niet lukt, kan je hem ook laten liggen, na 2 weken gaat hij retour. En dan probeer ik om opnieuw een ruiling aan te vragen.

Laat maar weten wat je voorkeur heeft!
Reputatie 7
Badge +28
Ik wil toch nog even aangeven dat het afhaalpunt 36 minuten fietsen is voor mij, niet echt oké met dit weer... ik laat hem voorlopig dus liggen totdat ik daar in de buurt ben... Jammer dat het callcentre deze actie niet gedaan heeft en dat het mij zoveel tijd en energie kost om een nieuw kastje te krijgen...

En @ArjanvL , Heb je de ontvanger al opgehaald?
Reputatie 7
Badge +28
@ArjanvL

Heb je al puf gehad om de ontvanger om te wisselen?

Zal niet meevallen in deze hitte.....
Ja, ik heb de ontvanger opgehaald en hij doet het... dank
Reputatie 7
Badge +28
Mooi, fijn dat je weer TV kunt kijken. 👍
Reputatie 7
Badge +21
@ArjanvL, fijn dat het gelukt is! Veel kijkplezier!

Reageer