Hallo sinds vorige week de digitenne, nu ook foutmelding en alleen nl123. Status staat nog op nee terwijl het abonnement op 23 juli actief zou moeten zijn. Ook de factuur ( met activeringskosten???) Is al afgeschreven. Alles gereset maar nog hetzelfde. Mogelijk kan iemand alsnog het kastje activeren en de status goed zetten van KPN?
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon
Beste antwoord door Schijffje15 August 2019, 18:28
Goedemiddag @Schijffje. Welkom op het KPN Forum. Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie. Is het probleem inmiddels al verholpen. Mocht het probleem nog steeds niet verholpen zijn, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Zeker een late reactie, 12 dagen geleden gepost.... probleem wat aangegeven is is opgelost. De ontvangst is wel zeer slecht steeds, heb nog geen dag gehad waarop ik niet 100x de ontvanger moest verzetten, in het begin zelfs meerdere keren moeten resetten en meerdere regio's geprobeerd. Zal vast aan de frequentie, het weer, hogedrukgebied, etc liggen....... T is dat ik even geen andere optie heb anders had ik in de 1ste week al weer opgezegd.
Wat goed om te lezen dat je niet meer een foutmelding te zien krijgt, Het is natuurlijk wel erg vervelend om de ontvanger steeds te verplaatsen om weer tv te kunnen kijken. Maak je op dit moment gebruik van een buitenantenne? Zou je de zenders nog nog eens willen zoeken, maar dan via de optie "uitgebreid zenders zoeken"? Wellicht verhelpt dit het probleem.
Beste Vikash,
Ook de optie die je geeft heb ik al meerdere keren geprobeerd (zoals ik ondertussen alles al meerdere keren hebt gedaan). Een buiten antenne zou ik dan zelf als extra moeten aanschaffen denk ik. Misschien een optie om deze als service te verlenen?
Dat is mogelijk.
Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een antenne montageset toesturen zodat je de antenne buiten kan plaatsen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een montageset en nieuwe antenne toegestuurd. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt?
Hallo Noordzee,
Ik heb de (binnen) antenne en de montageset ontvangen. Helaas nog geen tijd gehad deze te monteren, zodra ik dit gedaan heb en het probleem verholpen is zal ik dit zeker laten weten. Mvg
Hallo Noordzee, Helaas heeft niet iedereen vrij in de weekenden.
Gisteravond de antenne buiten geplaatst en het probleem is hier inderdaad mee verholpen.
Mvg.
Wat goed dat het probleem verholpen is @Schijffje, Als je ons in de toekomst nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.