Beantwoord

Foutmelding 150

  • 25 July 2019
  • 15 reacties
  • 196 keer bekeken

Hallo sinds vorige week de digitenne, nu ook foutmelding en alleen nl123. Status staat nog op nee terwijl het abonnement op 23 juli actief zou moeten zijn. Ook de factuur ( met activeringskosten???) Is al afgeschreven. Alles gereset maar nog hetzelfde. Mogelijk kan iemand alsnog het kastje activeren en de status goed zetten van KPN?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Schijffje 15 August 2019, 18:28

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Schijffje. Welkom op het KPN Forum. Allereerst mijn excuses voor mijn late reactie. Is het probleem inmiddels al verholpen. Mocht het probleem nog steeds niet verholpen zijn, dan zou ik je willen vragen om je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt in het "Persoonlijke opmerkingen" veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Zeker een late reactie, 12 dagen geleden gepost.... probleem wat aangegeven is is opgelost. De ontvangst is wel zeer slecht steeds, heb nog geen dag gehad waarop ik niet 100x de ontvanger moest verzetten, in het begin zelfs meerdere keren moeten resetten en meerdere regio's geprobeerd. Zal vast aan de frequentie, het weer, hogedrukgebied, etc liggen....... T is dat ik even geen andere optie heb anders had ik in de 1ste week al weer opgezegd.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed om te lezen dat je niet meer een foutmelding te zien krijgt, Het is natuurlijk wel erg vervelend om de ontvanger steeds te verplaatsen om weer tv te kunnen kijken. Maak je op dit moment gebruik van een buitenantenne? Zou je de zenders nog nog eens willen zoeken, maar dan via de optie "uitgebreid zenders zoeken"? Wellicht verhelpt dit het probleem.
Beste Vikash,
Ook de optie die je geeft heb ik al meerdere keren geprobeerd (zoals ik ondertussen alles al meerdere keren hebt gedaan). Een buiten antenne zou ik dan zelf als extra moeten aanschaffen denk ik. Misschien een optie om deze als service te verlenen?
Reputatie 7
Badge +21
Dat is mogelijk.
Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik een antenne montageset toesturen zodat je de antenne buiten kan plaatsen. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?
Hallo Vikash, het profiel is geupdate.
Je stuurt de buitenantenne gelijk mee als service?
Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een montageset en nieuwe antenne toegestuurd. Laat je mij weten of dit het probleem verhelpt?
Dank je wel Vikash, ik zal dit zeker laten weten.
Reputatie 7
Badge +28
@Schijffje

Heb je antenne al buiten geplaatst?
Hallo Noordzee,
Ik heb de (binnen) antenne en de montageset ontvangen. Helaas nog geen tijd gehad deze te monteren, zodra ik dit gedaan heb en het probleem verholpen is zal ik dit zeker laten weten. Mvg
Reputatie 7
Badge +28
Prima @Schijffje

Het is bijna weekend, dus wie weet komt het er dan van.....
Hallo Noordzee, Helaas heeft niet iedereen vrij in de weekenden.
Gisteravond de antenne buiten geplaatst en het probleem is hier inderdaad mee verholpen.
Mvg.
Reputatie 7
Badge +28
Kijk, uiteindelijk dan een mooi bericht. 👌🏼

Veel plezier met jouw nieuwe ontvanger.
Reputatie 7
Badge +21
Wat goed dat het probleem verholpen is @Schijffje, Als je ons in de toekomst nog eens nodig hebt, dan weet je ons te vinden.

Reageer