Beantwoord

Foutmelding Digitenne

  • 29 May 2019
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

wij blijven de foutmelding E150-0 E170-0 krijgen bij onze tv, kunnen jullie hier ons mee helpen?
Ik zit met hetzelfde probleem, kan daar a.u.b naar gekeken worden?

*Admin: reacties afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Noordzee 29 May 2019, 18:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ok, @Mjsoares

Dan komt hier vanzelf een moderator langs.
Heeft het haast?
Meld je dan hier:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Daar komt vaker een moderator langs.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Mjsoares, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Ik zie dat je nog niet in het verzameltopic hebt gereageerd, maar wel je Forum profiel hebt aangevuld. Ik heb het CAS-ID nummer even een refresh gegeven, zou je hem opnieuw willen opstarten en een tijdje aan laten staan? Indien nodig kan je nog opnieuw handmatig zenders zoeken.

Werken de andere 2 ontvangers wel? Ik zie dat je 3 CAS-ID nummers hebt namelijk.
Reputatie 7
Badge +21
@Mjsoares, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Doet de ontvanger het inmiddels weer goed? Zo niet, dan hoor ik het graag!

Reageer