Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.
Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.
Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Ha Noordzee, dat klopt. Werkte al een aantal weken prima.
Heb mijn gegevens aangepast.
ben benieuwd, want de vriendelijke medewerker aan de telefoon kon me niet echt helpen, maar zei dat ik de antenne buiten moest plaatsen.
@Kabbie, bedankt voor je bericht en gegevens! Het CAS-ID nummer was al wel actief, maar ik heb hem voor de zekerheid een resfresh gegeven. Zou je de ontvanger opnieuw willen opstarten en kijken of je handmatig opnieuw zenders kan zoeken?
@Kabbie, fijn om te lezen! Graag gedaan, en veel plezier ermee 😉
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.