Beantwoord

Foutmelding Digitenne E017-0

  • 10 June 2019
  • 7 reacties
  • 273 keer bekeken

Heb sinds een paar weken een nieuw digitennekastje. Krijg ineens geen beeld meer en foutcode e017-0. Wat moet ik doen?
Groet Jeannetta
icon

Beste antwoord door Noordzee 10 June 2019, 16:14

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Kabbie,

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Ha Noordzee, dat klopt. Werkte al een aantal weken prima.
Heb mijn gegevens aangepast.
ben benieuwd, want de vriendelijke medewerker aan de telefoon kon me niet echt helpen, maar zei dat ik de antenne buiten moest plaatsen.

Groet K.
Reputatie 7
Badge +28
Prima,

Dan is het nu wachten op een moderator. Die kan jouw ontvanger vanaf afstand opnieuw activeren.

Overigens is het wel beter om jouw antenne buiten te plaatsen, want dan krijg je een betere ontvangst.
Ik wacht geduldig af.
De antenne buiten plaatsen is (helaas)niet mogelijk. Heb trouwens al jaren een prima ontvangst binnen.

Dank voor je reactie!
Reputatie 7
Badge +21
@Kabbie, bedankt voor je bericht en gegevens! Het CAS-ID nummer was al wel actief, maar ik heb hem voor de zekerheid een resfresh gegeven. Zou je de ontvanger opnieuw willen opstarten en kijken of je handmatig opnieuw zenders kan zoeken?
@Susan_ het werkt weer perfect.
Dank voor je hulp
Reputatie 7
Badge +21
@Kabbie, fijn om te lezen! Graag gedaan, en veel plezier ermee 😉

Reageer