Beantwoord

Foutmelding E 016 0 bij Digitenne

  • 25 January 2023
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Badge

LS heb een foutmelding E 016 0 bij Digitenne. Wat kan ik hier aan doen? Graag in simpele bewoording, want ik ben al een daggie ouder. 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 27 January 2023, 09:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Halllo @Yolanda62 ,

Zet je ontvanger aan op NPO 1. De TV mag eventueel uitblijven.

Een moderator gaat dan een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en het huidige CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Yolanda62. Op 24 januari 2023 is er een wijziging doorgevoerd aan jouw abonnement. Hierbij is Digitenne opgezegd en is er interactieve televisie toegevoegd aan jouw abonnement. 
De aanpassing aan jouw abonnement is inmiddels verwerkt, daardoor krijg je nu deze foutmelding. Het Digitenne abonnement is niet meer actief. 

Zou je weer gebruik willen maken van Digitenne, moet dit opnieuw toegevoegd worden aan jouw abonnement. 

Reputatie 7
Badge +28

@Yolanda62 

Heb je nu nog wel TV? Of is er iets fout gegaan en wil je weer beeld op jouw Digitenne-ontvanger? 

Badge

Beste Noordzee, in een telefoongesprek had ik bij KPN een draadloze verbindingset aangevraagd en Digitenne moest ik zelf opzeggen als de verbindingset zou bevallen. Er kwam maar 1 zo´n wit kastje binnen ipv 2 (1 voor de huiskamer en 1 voor de slaapkamer) en ben toen naar een KPN winkel gegaan en verder alles daar geregeld, maar ik wist niet, dat gelijk mijn Digitenne opgezegd zou worden, want dat zou ik eigenlijk doen. Vandaar dus die foutcode. Hartelijk bedankt voor je hulp en sorry, dat ik zo laat reageer!