Beantwoord

Foutmelding E016-0

  • 3 June 2019
  • 8 reacties
  • 1285 keer bekeken

Vorige week nieuwe digitenne gehad en sinds deze week doen alleen NPO 1 / 2 / 3 het nog.


Ik ontvang graag PB voor het doorgeven van het CAS nr. en klantnummer
icon

Beste antwoord door Nadia 5 June 2019, 12:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Welkom @Bob_Amsterdam

Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens zo'n foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Hi Tycha, Ik heb als het nu goed is alles ingevuld.
Hoor graag van je.

Met vriendelijke groet
Bob Blijboom
Reputatie 7
Badge +11
Mooi, dan komt hier vanzelf een moderator langs. Wil je sneller worden geholpen: Meld je dan ook hier:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Daar komt vaker een moderator langs.
Reputatie 7
Hey @Bob_Amsterdam, welkom op het KPN forum. Ik zag in de duidelijke titel al wat er gaande was, dus ben ik hier snel op af gegaan 🙂 Fijn dat je je gegevens hebt ingevuld! Ik stuit alleen op een probleempje, mijn systeem geeft aan dat het CAS-ID dat je hebt ingevoerd in je forumprofiel onjuist is, zou je het nog eens willen controleren? Dan kan ik voor je aan de slag. Of, goeie tip van Tycha, een beller is sneller. Je kunt ook een collega op 0800-0402 vragen jouw tuner opnieuw te activeren. Ik hoor het graag 🙂
Hi Nadia,

Ik heb het nagekeken.
Heb een tik fout gemaakt.
Heb 319 ingevuld waar 317 had moeten staan.
Ik heb deze hersteld.
Het staat er nu goed.

Groetjes
Bob
Reputatie 7
Badge +28
@Bob_Amsterdam

Nadia werkt vanavond niet, ik adviseer jou daarom om je ook even hier te melden. Daar komen ook andere moderators langs:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

En dan kan je dus sneller worden geholpen.
Reputatie 7
Hey @Bob_Amsterdam, kan gebeuren. Ik heb je CAS-ID aangemeld in ons systeem, als het goed is kan je nu weer genieten van Digitenne. Kan jij dat beamen? 🙂 Ik hoor graag van je!

Edit: topic gesloten. Voor een snelle afhandeling van je vraag, reageer in het centrale topic: Krijg je foutcode E016-0, E017-0 of E-150-0 te zien?
Hi Nadia, ja helemaal geweldig.
Alles werkt weer.
Mijn hartelijke dank.

Groetjes Bob