Beantwoord

Foutmelding E150-0

  • 7 February 2019
  • 3 reacties
  • 269 keer bekeken

wij blijven de foutmelding E150-0 E170-0 krijgen bij onze tv, kunnen jullie hier ons mee helpen?
icon

Beste antwoord door Noordzee 7 February 2019, 19:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi foutmelding e150-0,

Is een bekend probleem. Jouw ontvanger is nog niet door KPN geactiveerd. Kijk maar is hier:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Wil je in dat topic je melden nadat je het volgende gedaan hebt?:

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Het CAS-ID nummer staat in je menu en ook op de onderkant van jouw ontvanger.

(In dat andere topic komen vaker moderators langs, dus dan wordt je sneller geholpen.)
Reputatie 7
Badge +21
@foutmelding e150-0, bedankt voor je bericht!

Zoals Noordzee heeft aangegeven kan je in het verzameltopic je bericht plaatsen. Maar ik zie dat je dit nog niet gelukt is, dus ik help je ook graag verder! Zou alsnog jouw Forum profiel willen aanvullen en me een seintje willen geven wanneer dit gelukt is? 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@foutmelding e150-0, ik zie enkele gegevens in het profiel maar helaas geen correct CAS-ID nummer. Daarnaast zie ik ook meerdere abonnementen op het adres, ook een zakelijke die ik niet kan inzien. Echter, onder een ander klantnummer zie ik wel Digitenne. Alleen is hier het CAS-ID nummer niet bij bekend, dus kan ik hem niet opnieuw koppelen. Wil je opnieuw even kijken wat het CAS-ID nummer is (begint met 4 of 7, en heeft 11 cijfers. Geef ook even een seintje wanneer je hem gevonden hebt, dan zie ik het sneller en kan ik je ook eerder helpen!

Reageer