Beantwoord

Foutmelding eo150-0/eo17-0

  • 17 March 2019
  • 5 reacties
  • 65 keer bekeken

Cas ***
Sn 728235005894
Mac 58sff6-30dc78

Admin: CAS ID verwijderd en opgeslagen in het profiel
icon

Beste antwoord door bmc45holland 17 March 2019, 17:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik hoop dat dit goed is
Reputatie 7
Badge +28
Hoi bmc45holland,

Je kan het CAS-ID nummer beter niet in een bericht zetten, maar wel in je profiel onder opmerkingen.

Wil je daarna een melding doen in dit topic?:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
Want daar komt vaker een moderator langs om jou te helpen.
Oké ik heb net een collega aan de telefoon gehad en hij zij dat het probleem is opgelost dus Ik hoop dat hij gelijk hebt iedergeval bedankt voor jullie medewerking
Gr geurt van es
Reputatie 7
Badge +30
Beste Geurt, fijn dat het opgelost is! Top dat je dat ook nog even liet weten hier 🙂.

@Noordzee dank voor je hulp!
Graag gedaan