Vraag

Fox 2 schakelt te snel over naar AT5

  • 3 February 2020
  • 58 reacties
  • 737 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

58 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@Marcia_ 

Elk plan om dit probleem te verminderen is natuurlijk toe te juichen. Maar het blijft niet de beste oplossing en dat weet jij zelf natuurlijk ook wel. 

Heb je al een antwoord gekregen op mijn ingebrachte idee?  (in het vierde bericht van dit topic)   

 

Reputatie 7
Badge +30

Geen reactie, ik zal nog eens navragen hoe het zit!

Als niet Digitenne klant en geen sport/voetbal kijker zie ik dit zowel als een positieve als een negatieve ontwikkeling. Beter iets dan niets, structureel lijkt de optie van Noordzee wenselijker.

Reputatie 7
Badge +28

Geen reactie, ik zal nog eens navragen hoe het zit!

@Marcia_ 

Fijn, ik ben benieuwd of er serieus naar gekeken gaat worden. Een inhoudelijke reactie terug naar mij zou wel tof zijn. 

Reputatie 7
Badge +30

De collega die erover gaat, heeft aangegeven dat jouw idee meegenomen is richting de mensen die er iets over te zeggen hebben. Hij geeft expliciet aan dat het nog wel even kan duren tot er antwoord is, onder andere omdat veel verschillende partijen er iets over te zeggen hebben. Zodra we iets concreets kunnen en mogen delen, doen we dit natuurlijk!

Reputatie 7
Badge +28

Bedankt voor jouw reactie Marcia.

Fijn dat er nu eens serieus naar gekeken wordt. Natuurlijk zou je ook kunnen kiezen voor Fox Sports 2 op een aparte frequentie ipv AT5,  maar dat spreekt vanzelf. (Is eigenlijk een nog betere oplossing…..)

Ik ben heel benieuwd of mijn idee omarmt wordt. Het zou voor veel klanten de oplossing kunnen zijn. 

 

Vanavond Feyenoord op fox sports 2 om 19.45 uur.
Ik ben benieuwd op we vanavond al de hele wedstrijd uit kunnen kijken. :nerd:

Reputatie 7
Badge +30

En, @Leida van der Sluis? Positief verrast?

En, @Leida van der Sluis? Positief verrast?

Ja zeker Marcia fijn de hele wedstrijd uit kunnen zien. :punch:

Reputatie 7
Badge +30

Top! Goed om te lezen :-).

Reputatie 7
Badge +28

Daar is ongetwijfeld over nagedacht, maar ik ga het zeker doorgeven! Bedankt voor het meedenken 🙂.


@Marcia_

Om even terug te komen op het door mij ingebrachte idee: Heb jij al een terugkoppeling ontvangen? 
 

Vanwege de maar aanhoudende problemen lijkt mij een snelle oplossing nu toch echt wel gewenst. 

 

Goedemorgen @Marcia_ , 

Ik heb express even ruim een maand lang gewacht met reageren. Tenslotte spelen er nu ineens hele andere (belangrijkere) zaken  in de wereld. Maar ooit hopen we weer terug te keren naar het normale leven en dan gaat er ook weer gevoetbald worden. 

Het zou fijn zijn als tegen die tijd er ruimte is gemaakt op NTS 4 voor Fox Sports 2 of AT5. Nu begrijp ik ook wel dat dit niet meteen zomaar even geregeld is. Maar het zou wel fijn zijn om te horen of mijn idee omarmd is of dat er niets mee gedaan wordt.  Kortom : Kan ik al een terugkoppeling ontvangen?  

Ik zou nog even gewacht hebben. Het voetbal komt nu niet voor 1 juni op gang namelijk. Dat duurt nog wel even.

Reputatie 7
Badge +28

Maar het gaat (in mijn idee) om een extra te creëren kanaal. Een extra voorkeuzezender dus aangezien er daar naar mijn beleving ruimte voor is op NTS4. In principe hoeft daarmee niet gewacht worden tot het voetbal weer begint. Los daarvan is het niet zomaar gerealiseerd. Daar gaat dan ook weer het nodige werk in zitten. En daar zal nu niet direct capaciteit voor zijn. Maar het gaat mij er nu om of dit idee uit te voeren is. Of dat het definitief is afgeschoten….     

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Noordzee, goede vraag. Op dit moment is iedereen heel druk bezig om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening, die nu meer dan ooit nodig is, ook met de verhoogde verbruik, vlekkeloos kan verlopen. Op dit moment wordt er daarom ook verminderd aan dit soort zaken gewerkt. Als alles weer een beetje normaal is, dan ga ik navraag voor je doen. Ik ben er zelf ook best benieuwd naar! 

Reputatie 7
Badge +28

Zou je dat dan nu willen navragen? Het gaat mij er alleen maar om of het idee uit te voeren is. En of dat dan ook T.z.t. uitgerold gaat worden? Of dat het definitief afgeschoten is. Dat er nu geen capaciteit is om het uit te voeren, dat snap ik. 
 

En het kan nog geruime tijd duren voordat alles weer normaal is. Zelf verwacht ik niet dat er voor 1 augustus 2020 weer betaald voetbal gespeeld gaat worden in ons land. Er zullen nu ook vast veel klanten zijn die dit aanvullende pakket opzeggen. 

Als het voetbal al begint zal dit per half juni zijn. Zonder publiek, dus dan is Fox Sports extra belangrijk! Er zullen méér wedstrijden per week afgewerkt worden.
Er zitten nog wel veel haken en ogen al, zoals de contracten t/m 3 juli.

N.B. Alle andere competities zijn voor dit seizoen al geheel geschrapt behalve de Eredivisie en de Keuken Kampioendivisie (Eerste divisie).
Zelfs de Tweede divisie (semi profs) is gestaakt.

Als ik eerlijk moet zijn, ben ik het hiermee eens. De UEFA gaat nog wel overstag.

Zelf verwacht ik niet dat er voor 1 augustus 2020 weer betaald voetbal gespeeld gaat worden in ons land.

Reputatie 7
Badge +30

We zijn nog steeds niet minder druk met Corona ;-). Ik heb navraag gedaan voor je, wordt vervolgd!

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb begrepen dat het nog wel even gaat duren voordat we hier iets over kunnen gaan zeggen. Ik verwacht vóór de zomer nog geen nieuwe informatie. Zodra ik wel meer duidelijkheid heb, zullen we dit natuurlijk kenbaar maken!

Reputatie 7
Badge +28

Na ruim drie maanden is het hoog tijd om dit onderwerp weer aan te snijden. Zo langzamerhand wordt er weer wat gevoetbald in Nederland en als het Coronavirus niet te veel weer gaat opspelen, begint volgende maand ook de competitie weer. 

@Marcia_ heeft ruim drie maanden geleden mijn idee verder in de organisatie van KPN ingebracht en ik zou graag binnenkort een inhoudelijke reactie van KPN willen horen. 

Wat was mijn idee? : 

Een extra kanaal 33 voor Fox Sport 2 (of AT5/ONS/Cartoon Network) via NTS 4. De radiozenders van de BBC (119 t/m 122) kunnen dan verplaatst worden naar NTS 3. Na deze wijzigingen heb je op zowel NTS 2, NTS 3 en NTS 4 acht verschillende TV-zenders en enkele radiozenders. Als dit nu ook haalbaar is in NTS 2, dan moet dit voor NTS 3 en NTS 4 ook geen probleem zijn.    

Op deze manier hoeven de uitzendingen van AT5 niet meer onderbroken te worden voor de voetbalwedstrijden van Fox Sports 2 en gaat het nooit meer mis bij de handmatig in te regelen schakelingen. 

Bij voorkeur alleen Fox Sport 2 op 25, zodat ONS, Cartoon Network en AT5 verder de tijd op het nieuwe kanaal 33 kunnen verdelen. 

@Marcia_  : Hoe is de status ? Het zou mooi zijn als dit idee voor de start van de competitie uitgerold kan worden….. En wellicht al tijdens de komende oefenwedstrijden die uitgezonden worden via Fox Sport. 


 

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik vraag 't na voor je. 

Reputatie 7
Badge +28

@Marcia_ 

We zijn weer 11 dagen verder. Ik ben heel benieuwd naar de reactie. Het idee is al van maanden terug, dus inmiddels is er vast over nagedacht. 

Reputatie 7
Badge +28

@Marcia_ 

Ik heb het idee al meer dan zes maanden geleden hier neergelegd. Ik weet heel goed dat jij er niet over gaat, maar ik zou nu toch wel eens een inhoudelijke reactie terug willen horen vanuit het kernteam van Digitenne. 

Reputatie 7
Badge +30

Ja, snap ik! Ik ga er opnieuw achteraan.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels een reactie! Niet één waar je op hoopte, helaas. Er komt voorlopig, om verschillende redenen, naar verwachting geen verandering in de situatie zoals deze op dit moment is. We hebben de mogelijkheden bekeken, maar vooralsnog is besloten om het zo te laten zoals het is. Of er in de toekomst verandering in gaat komen, wie weet? Maar er zijn geen plannen om iets aan te passen voor nu

Reputatie 7
Badge +28

Wat jammer @Marcia_ ,

Het blijkt toch iedere keer weer dat het heel lastig (bijna onmogelijk) is om een verandering door te voeren bij Digitenne. 

In het komende (ingekorte) seizoen worden er vaker midweekse wedstrijden gespeeld. Dat betekent dat de kans op fouten bij de schakeling Fox Sport 2/AT 5 alleen maar weer groter wordt.

 

Maar wel bedankt voor het navragen.Â