Vraag

Fox Sports 1 in basis pakket, ook bij Digitenne?

  • 23 July 2019
  • 7 reacties
  • 171 keer bekeken

[beantwoord] via ander topic. Zie titel 😉

...en staat ie op 221 nu ook 'open'?
Ben hier al achter. Is alleen 'vrij' via 14. 221 (ook) bij afname pakket.

Geen verrassing meer. Staat al in de zenderlijst.

7 reacties

En bij ons al weer in de "verborgen" lijst: hier geen Fox want een vos verliest misschien wel z'n haren maar niet z'n streken.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen! Jammer dat je de eerste reactie niet kan markeren als antwoord 😉

@Henk2304, dit nemen we mee en is een goeie tip voor mensen die hem niet direct in de zenderlijst zien!
@Susan_, ik weet niet of ik je helemaal begrijp: ik heb 'm zelf direct in de verborgen lijst opgenomen, vanwege m'n aversie tegen alles wat met Fox te maken heeft.
Reputatie 7
Badge +21
@Henk2304, dan heb ik jou verkeerd begrepen 🙂 Ik dacht dat hij actief was en zonder jouw inmenging opeens verborgen stond. Excuses, had niet begrepen dat het jouw eigen keuze is geweest🙂
Ik zie nog steeds het verband niet met het zeer Trump-partijdige Fox News in Amerika.

En het Nederlandse Fox (waardeloze prutseries) en Fox Sports met sport. Sport lijkt me niet gekleurd.

Fox (16) is bij mij verborgen nu. (niet in zenderlijst)
Reputatie 7
Badge +28
[beantwoord]
via ander topic. Zie titel 😉

...en staat ie op 221 nu ook 'open'?
Ben hier al achter. Is alleen 'vrij' via 14. 221 (ook) bij afname pakket.

Geen verrassing meer. Staat al in de zenderlijst.



De klanten van interactieve TV betalen ook allemaal voor deze zender, dus heel raar is deze move niet. Want de inhoud van de deal tussen FOX en KPN betrof een afdracht voor elke abonnee.

Naar mijn mening zouden FOX 1 en 2 ook op Digitenne moeten worden vrijgeschakeld voor iedereen. De klanten betalen tenslotte niet voor niets maar liefst 17 euro per maand.

Het zou de positie van Digitenne tov de concurrentie verbeteren.
Ik zie nog steeds het verband niet met het zeer Trump-partijdige Fox News in Amerika.

En het Nederlandse Fox (waardeloze prutseries) en Fox Sports met sport. Sport lijkt me niet gekleurd.

Fox (16) is bij mij verborgen nu. (niet in zenderlijst)

Alleen de naam al. Bovendien geef ik niets om voetbal en al helemaal niet als iedere KPN-abonnee daaraan moet meebetalen. En of het nu wel of niet met Tru... te maken heeft maakt me niet uit: alle Fox -zenders worden hier standaard geblokkeerd, er blijven nog genoegd andere zenders over waar we vaak ook niet naar kijken.

Reageer