Beantwoord

Fox Sports 2 gaat te snel naar AT5

  • 21 January 2020
  • 24 reacties
  • 627 keer bekeken

Waarom is fox sport 2 ook soms at5?

Zit nu voetbal te kijken en dan schakelt KPN digitene over naar at5. Daar betaal ik toch niet voor.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 15 February 2020, 10:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Precies! Ergerlijk! 'K had hier ook al topic over.

Overigens is Eindhoven - Utrecht nu op F.S. 1. Verlenging!

De andere wedstrijd is gestaakt ivm mist.

(22:50)

Reputatie 7
Badge +28

De enigste oplossing is en blijft om AT5 te verplaatsen naar de NPO-mux in Noord-Holland. 

Want er kan beloofd worden dat er extra op de schakeling AT5/Fox Sports2 gelet gaat worden. Maar het gaat toch steeds weer fout bij wijzigingen in het speelschema, verlengingen, penalty-series etc. etc. 

Vanavond weer tijdens heereveen - willem2 dit is toch echt triest.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Shahn en iedereen in dit topic, goed dat jullie het melden. Ik ga dit intern doorgeven en kom erop terug! Excuses voor het ongemak.

Dit gebeurd overigens ook heel vaak op de zaterdagavond programma van fox is te zien. Mis je gewoonweg hele eind van het programma.

Reputatie 7
Badge +28

@Marcia_  

Ik ben benieuwd of er dit keer nu eens een echte oplossing gaat komen. Dit probleem speelt al zolang AT5/Fox Sports2 een deelkanaal vormen. 

In het verleden is meermalen aangegeven dat er extra op gelet wordt. Maar dat is dus geen bestendige oplossing. 

De enige echte oplossing is en blijft om AT5 te verplaatsen naar de NPO-mux in Noord-Holland. Ik ben benieuwd of dit nu eens serieus onderzocht kan gaan worden. 

AT5 heeft daar ook belang bij, want zij zijn in de provincie Noord-Holland dan 24 uur per dag te ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels begrepen dat we hier, onder andere naar aanleiding van jullie berichten hier, opnieuw naar gaan kijken. We willen namelijk ook de AT5 kijkers niet teleurstellen. We houden jullie hiervan op de hoogte!

Reputatie 7
Badge +28

@Marcia_ 

Ik ben benieuwd, heb je enig idee wanneer er een besluit genomen gaat worden? 

😡😡😡😡😡😡😡

het is weer zover 

zit je feyenoord - emmen te kijken schakelt hij halverwege de 2de helft naar at5

 

schandalig 😡😡😡😡

Hallo

dat is lekker zeg, zit je Feyenoord  Emmen te kijken op Fox Sports 2. schakelt hij onder de wedstrijd over op AT5. de wedstrijd is niet eens afgelopen. daar betaal ik niet voor.

 

En weer gaat het fout, wat een ellende zeg…. Heb helemaal geen interesse in AT5 en wil gewoon de wedstrijd zien… hoe is dit op te lossen? Is weggaan bij digitenne een oplossing? Waar ligt dit toch aan? Het is niet de eerste keer en zal ook vast niet de laatste keer zijn. Baal hier behoorlijk van.

gewoon opzeggen. Beloven veel maar er gebeurt helemaal niets

Schandalig, zit je midden in Feyenoord-Emmen en ineens AT5 voor je neus. Kan toch niet dit?? Wanneer komen jullie met een oplossing met al die wedstrijden tegenwoordig op zaterdagavond?

Reputatie 7
Badge +30

Wat ontzettend jammer om te lezen dat jullie zo teleurgesteld worden hierin zeg :-(. Er zijn wel afspraken gemaakt met o.a. Fox om elkaar op de hoogte te houden van of er nog gevoetbald wordt, maar het lijkt er nog niet erg op, merk ik aan jullie. Er is me wel beloofd dat we er intern wel nog verder naar gaan kijken. Wordt dus vervolgd!

Reputatie 7
Badge +28

Maar gaat er dan ook onderhandeld worden met de NPO en AT5? 

Voor mij hoeft er geen vervolg te komen. Morgenochtend direct Ziggo bellen. :)

Wij hebben fox sports 1 & 2 via Digitenne. Hiervoor betalen we natuurlijk.
Hoe is het mogelijk dat je op fox 2 om 21.00 uur midden in een voetbalwedstrijd over geschakeld word naar ATV5. Ik heb hier nu al 2x over gebeld, en krijg geen bevredigend antwoord.
Ja dat is nu eenmaal zo vind ik geen antwoord en staat ook nergens beschreven als je een fox sports abonnement afsluit bij KPN. Betekend dit dat dit een slecht en te duur abonnement dan is?
Waarom heb je voor het zelfde geld bij een andere aanbieder dan wel gewoon waarvoor je betaald?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
 

Reputatie 7
Badge +28

@Leida van der Sluis

Dit is inderdaad een slechte gang van zaken, dit valt met geen mogelijkheid meer goed te praten. 

Ik heb inmiddels begrepen dat KPN hier, onder andere naar aanleiding van de vele berichten hier, opnieuw naar gaat kijken. Ze willen namelijk ook de AT5 kijkers niet teleurstellen. 

Dat laatste is op te lossen door een deal te maken met de NPO over de doorgifte van AT5 via de NPO-mux. Of het zover komt? Het zou wel heel mooi zijn. 
 

Wat betreft de kosten? Je betaalt bijna 10 euro per maand voor twee zenders. Daarmee kun je live kijken naar bijna alle eredivisiewedstrijden. Het is aan jou of je dat ervoor over hebt. 

Admin: post verplaatst

 

Hier het zelfde als je belt u kastje op nw instaleren zeer onzinnig antwoord zou wel fijn zijn als de medewerkers van het probleem op de hoogte zou zijn duurt nu al maanden word tijd dat dit opgelost word

 

Reputatie 7
Badge +28

Je kunt er vanuit gaan dat de moderators op dit forum goed op de hoogte zijn van dit vervelende probleem. 

Er zijn verschillende echte oplossingen denkbaar wat betreft het verplaatsen van AT5 naar een andere frequentie. Ik verwacht eigenlijk dat Marcia ergens in de komende week wel iets naar buiten brengt. 

Alleen een belofte van dat er beter op het schakelen gelet gaat worden is niet meer gelovenswaardig. Dat is steeds verteld en maandelijks gaat het meerdere malen mis.  

 

  

Het is weer zover voorbeschouwing Heerenveen feyenoord kijken vergeet het maar weer at5 wedstrijd zal ook wel weer fout gaan gisteren ook al 1 uur bezig geweest met bellen schakelen ze de wedstrijd pas na 35 min opzetten je krijgt geen antwoord 

Ik heb even geïnformeerd. De reden dat Fox Sports 2 niet bijgeschakeld is is het feit dat het te zien is via Fox op 26. Hierdoor kan én naar AT5 én naar de bekerwedstrijd gekeken worden. Men wil hier AT5 niet de dupe laten worden.

AT5 via 25 is vanavond dus een bewuste keuze.

Reputatie 7
Badge +30

We doen op dit moment een proef van een aantal weken met verlengde uitzendtijden op de vrijdagen, zaterdagen en zondagen op kanaal 25. We gaan dit daarna evalueren en mocht dit zo blijven, dan laten we dit natuurlijk ook hier weten. 

Voor klanten die géén Fox Sports abonnement hebben, geldt dat zij gedurende deze tijd een melding krijgen dat ze geen abonnement op deze zender hebben.

 

Dit geldt dus niet voor de (inhaal- en bekerwedstrijden) die doordeweeks zijn. We hebben bij alle partijen nogmaals benadrukt dat we elkaar op de hoogte moeten houden wanneer wedstrijden uitlopen. 

Doordeweeks ligt wat mij betreft juist het grootste probleem, maar goed.

Misschien is het verstandig om te vermelden dat je fox sport 2 niet volledig in het fox sport abonnement zit.

Want nu is het eigenlijk gewoon misleiding van je klanten.

Het is goed dat KPN naar een oplossing kijkt, maar het zou ze sieren om de vaste klanten ergens te compenseren. We betalen met zijn alle nu veel geld voor een service die KPN niet 100% kan leveren.