Beantwoord

Fox Sports niet zichtbaar op de 2e ontvanger

  • 20 January 2020
  • 4 reacties
  • 153 keer bekeken

Ik kan wel Fox Sports zien op de eerste ontvanger , maar niet op de tweede ontvanger.

Hoe kan dat

icon

Beste antwoord door Susan_ 21 January 2020, 20:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Zijn meerdere mogelijkheden, dit is waar ik zosnel aan denk:

  • 2de ontvangen is aangemeld op een ander account dan eerste ontvanger.
  • u probeert HD variant te bekijken en 2de ontvanger mag alleen SD zien en de SD variant heeft u verborgen.

Als wel zelfde account is en beide HD mogen zien, zou ik adviseren om software verwijderen en terug naar fabriekinstellingen op de STB uit te voeren (doorgaans druk op knop op de ontvanger als deze aan het begin van opstarten is), misschien dat er iets fout is gegaan met ophalen van welke content deze mag zien, en deze stappen forceren het opnieuw ophalen van die gegevens.

 

EDIT: ik was in de veronderstelling dat het om iTV ging, als het om Digitenne gaat negeer dan dit bericht.

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @Desas, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet op beide ontvangers Fox Sports kan zien terwijl je hier een abonnement voor afneemt. Nu heb je het bericht geplaatst in Digitenne, gaat het in jouw geval dus om Digitenne ontvangers? Dan zou ik zou allereerst aanraden om de zenders opnieuw te zoeken. 

Gaat het om interactieve televisie? Haal dan de tv-ontvanger even los van het stroom en de kabels en sluit het opnieuw aan. Dan zou het eigenlijk wel opgelost moeten zijn!

Mocht dit niet werken, vul dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en serienummer van de tv-ontvanger (indien iTV) of CAS-ID nummer (indien Digitenne ontvanger). 

Ik hoor graag van je!

Reputatie 7
Badge +28

Ik kan wel Fox Sports zien op de eerste ontvanger , maar niet op de tweede ontvanger.

Hoe kan dat

@Desas 

Staan beide Digitenne-abonnementen op jouw naam? Dan zou je op beide kastjes Fox Sports 1 en Fox Sports 2 moeten zien. 

Als de beide abonnementen niet op jouw naam staan, dan betaal je ook nog eens te veel voor twee abonnementen. 

Een goede reden om  jouw Forum profiel aan te vullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummers van de Digitenne ontvangers. 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Desas, ik heb geen reactie meer gehad. Is het inmiddels voor jou opgelost, of kan ik hier nog bij helpen?

Reageer