Vraag

Fox sports op Digitenne

  • 24 October 2020
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Goedemiddag,
Mijn fox sports op digitenne doet het niet meer. Ik heb sinds kort een nieuwe ontvanger aangesloten en sindsdien doet fox sports het niet. heb de zenders al meerdere keren opnieuw ingesteld, fabrieksinstellingen ingesteld etc, maar zonder resultaat.
Wat kan ik doen? Ik heb eventueel alle gegevens van de ontvanger bij de hand.

groet


4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo Pieter,

 

Wat bedoel je precies, je ziet niets op kanaal 24 en 25 of ontbreken die kanalen?

Indien ze ontbreken, heb je al geprobeerd of ze met uitgebreid zoeken wel tevoorschijn komen:

 

Uitgebreid zoeken

Zenders zoeken:

1. Zet de tv aan en druk op de Menu knop van de Digitenne afstandsbediening.

2. Selecteer (met de pijltjes) "Zender zoeken" en druk op OK.

3. Kies nu tabblad "Uitgebreid Zoeken" en druk op OK.

4. Selecteer "Start zoeken" en druk op OK.

Nee kanaal 25 doet het wel. 24 geeft aan geen abonnement, maar die heb ik wel degelijk bij kpn op fox sportS.

Reputatie 7
Badge +18

Dan lijkt het erop dat je Fox Sports abo nog niet gekoppeld is aan je nieuwe ontvanger.

Je kan bellen of chatten met KPN https://www.kpn.com/service.htm of anders wachten tot een moderator hier reageert (kan soms een tijdje duren), vul dan als je dat nog niet gedaan hebt je profiel in met je gegevens.

Reputatie 5
Badge +8

Ik zie dat je de 24ste nog contact hebt gehad met mijn collega. Ik verwacht dat Fox Sports inmiddels actief is @Pieter1986. Zo niet, laat me het dan weten. Dan ga ik voor je aan de slag.

En welkom op ons Forum trouwens :)  

Reageer