Beantwoord

Foxsports en digitenne

  • 21 October 2020
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Op 3 oktober fox sports genomen maar nog steeds status nee. Lange gesprekken met de helpdesk hebben dit niet verholpen. Als ik digitenne reset naar fabrieksinstellingen heb ik keuze uit o.a. Zuid Holland Noord en Zuid Holland Zuid en Noord Holland. Op dit forum staat steeds mbt rf kanaal cnn NOORD HOLLAND NOORD, NOORD HOLLAND ZUID en ZUID HOLLAND??? CNN zit hier op RF kanaal 27. Heb in mijn profiel cas nummers gezet. Hopelijk kunnen jullie helpen. Mvg

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Niek_ 29 October 2020, 13:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Welkom op ons Forum @Error016-0. We zijn inmiddels een paar dagen verder (vanwege de drukte aan onze kant). Is het nog gelukt om Fox Sports zichtbaar te krijgen via Digitenne? Zo niet, laat het dan weten, dan ga ik je helpen.  

Nee doet het nog niet ondanks vele uren CNN kijken. Eind maart gestopt met fox sports en nu niet meer aan de praat te krijgen. Zullen andere klanten ook wel mee kampen. Hopelijk lukt het je. Bvd

Reputatie 5
Badge +8

Duidelijk. Ik heb het intern voor je uitgezet. Ik vermoed namelijk dat ik dit zelf niet kan oplossen en dat de mensen achter de schermen iets voor jou moeten doen. Zodra ik nieuws heb kom ik bij je! 

Reputatie 5
Badge +8

Ik heb bericht teruggekregen dat Fox Sports nu ook achter de schermen is toegevoegd aan jouw profiel. Kun je controleren of Fox Sports het nu inderdaad doet?

Ja hij doet het. Mvg

Reageer