Beantwoord

Funke 4 antenne vervangen

  • 5 July 2020
  • 36 reacties
  • 363 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

36 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@sylly ah dat is heel erg jammer. Ik had na een week er wel vertrouwen in eigenlijk! Maar helaas.. te vroeg gejuicht. Wat @waltervl aangeeft, dat is niet zo simpel als het lijkt. Ook mijn collega Thomas probeert deze druk uit te oefenen, maar zo makkelijk gaat dat niet. Ik kan hierin dus niks beloven, behalve dat ik mijn best ga doen. Maar verwacht niet dat het binnen een week of 2 geregeld is. 

Ik heb nog wat aanvullende vragen die ik je via een privebericht heb toegestuurd @sylly. Dit gaat over de plek waar je Digitenne gebruikt en signaalkwaliteit op bepaalde zenders. Wil je daar nog even op reageren?

Reputatie 7
Badge +21

We hebben contact gehad via een privébericht en @sylly komt terug in het topic wanneer het een en ander nog getest en gecontroleerd kan worden op de camping.

Reputatie 1
Badge

@Susan_ 

goedemorgen heb gereageerd op uw prive bericht 

Mvg sylly

Reputatie 7
Badge +28

@sylly 

Susan had gisteren haar laatste werkdag bij KPN. Ze kan jouw bericht dus niet meer lezen. Als je wat wilt melden, dan dus gewoon in het topic. 

 

Reputatie 1
Badge

@Noordzee 

owwww oke zet ik het hier nee wat ik geschreven heb

Ik heb effe gekeken maar wat het probleem is hij springt regelmatig op signaal sterkte op 0 heel iritant is dat
NPO1 100% signaal kwaliteit signaal sterkte 58% soms 60%
RTL4 100% signaal kwaliteit signaal sterkte 48% soms 50%
MTV 100% signaal kwaliteit signaalsterkte 57% soms 48%
VERON 100% signaal kwaliteit signaalsterkte 49% soms 50%
CNN 100% signaal kwaliteit signaal sterkte 45% soms 47%
ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan
mvg sylly

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @sylly, ik neem het even over van Susan. Ik heb helaas nog geen optie om een specifiek type ontvanger op te sturen bij een omruil.
Er zijn nog een paar dingen die ik wil proberen, zou je de antenne ook eens kunnen verplaatsen of opnieuw uitrichten? 

Reputatie 1
Badge

@Thomas goedenmiddag 

komt @Susan_  nog terug of helemaal gestopt??

 

hebben we ook al gedaan heeft al op het dak gestaan maar dan werd het nog slechter 

alle kanten opgedraaid

als we hem op veronika zetten die is het aller slechte van de zenders zie wij altijd kijken 

die stoort heel veel en valt ook steeds naar de 0 ontvangst 

andere zenders hebben dat ook maar niet zoals veronika het is wel heel iritant

mvg sylly

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @sylly, Susan is helaas gestopt :frowning2:
Bedankt voor de tests. Ik ga er intern even achteraan wat nu verder de volgende stappen kunnen zijn want eigenlijk hebben we alles wel zo'n beetje uitgesloten.
Ik kom hier nog op terug!

Reputatie 1
Badge

@Thomas 

oke dank u wel ik hoor van u

Mvg sylly

Reputatie 1
Badge

@Thomas 

goedemorgen 

ik weet niet of jullie storing hadden 

gisteravond waren we een film aan het kijken en het was bar slecht het was echt niet om aan tezien

hoop dat jullie snel tot een oplossing komen want dit is niet leuk meer

Mvg sylly

Reputatie 7
Badge +20

@sylly Ik kan zo snel niet zien of we gisteren een storing hadden, maar dat klinkt niet fijn!
Ik heb reactie van mijn collega's en er zijn nog een paar dingen die we willen uitsluiten. Ik stuur je daar een privébericht over!