Beantwoord

Funke V4 Nederland 1,2 en 3.

  • 22 April 2020
  • 15 reacties
  • 267 keer bekeken

Reputatie 1

Mijn Funke v4 werkt niet goed , alllen ned1,2 en 3 werken goed, de rest schokt, Funke v4 hangt buiten en hoog, daar ligt het niet aan

 

gr. Jan

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 April 2020, 10:02

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Noordzee

 

Hoi @Jan 1951 

Tijd voor een nieuwe antenne! De nieuwe antenne, de Funke V5, werkt met de nieuwe ontvangers beter dan jouw antenne.   

Een moderator wil jou vast wel een nieuwe antenne + buitenmontageset sturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Jan 1951, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dan gaan we allereerst even de antenne vernieuwen om te kijken of dat helpt, ik denk het namelijk wel! Als je jouw Forum profiel aanvult dan kan ik eentje opsturen zodat je hem zo snel mogelijk ontvangt. Echter gaat hier het weekend al overheen.. Dus voor nu, wat heb je al geprobeerd om het te verbeteren en hoeveel % signaal heb je? En heb je al opnieuw zenders gezocht?

Ik hoor graag wanneer je jouw profiel hebt aangevuld, want dan kan ik er pas eentje opsturen!

Reputatie 1

Hallo Susan, de digitenne hangt op ons vakantieadres  in Terhorne, op naam fam ***, maar zou ook op huisadres kunnen staan, zijnde, ***.  Lidmaatschapsnummer heb ik zo niet bij de hand. De Funke 5 kan beste naar beetsterzwaag worden gestuurd

 

Admin: adresgegevens verborgen

Reputatie 7
Badge +28

Voor het buiten plaatsen is een speciale buitenmontageset beschikbaar. Reuze handig! 

Reputatie 1

Sturen jullie nu een Funke 5 plus buitenste op? Alvast dank

 

Reputatie 7
Badge +28

In Terhorne heb je sowieso een buitenantenne nodig voor een solide ontvangst. 

Je kunt daarnaast nog eens het volgende proberen: 

1/ Ga eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

Wanneer je volgende week wellicht een Funke V5 hebt staan, dan is het ook noodzakelijk dat je die antenne goed uitricht. Want de Funke V5 is behoorlijk richtingsgevoelig. Voor het uitrichten (naar Leeuwarden) kun je gebruik maken van de signaalmeter uit het menu. 

Reputatie 7
Badge +21

@Jan 1951, bedankt voor de gegevens! Ik heb een Funke V5 met montageset toegestuurd naar het adres waar het abonnement staat geregistreerd (Beetsterzwaag)!

Reputatie 1

Dank

 

Reputatie 7
Badge +28

    

 

Noordzee

 

Hoi @Jan 1951 

Tijd voor een nieuwe antenne! De nieuwe antenne, de Funke V5, werkt met de nieuwe ontvangers beter dan jouw antenne.   

Een moderator wil jou vast wel een nieuwe antenne + buitenmontageset sturen. 

 

@Jan 1951

En heb je nu goed beeld met de Funke V5 antenne? 

Reputatie 7
Badge +21

@Jan 1951 heb je de nieuwe antenne al ontvangen en geïnstalleerd? En hoe werkt hij?:smile:

Reputatie 1

Ontvangen👍, nu niet in Terhorne, hoop volgende week te instaler

Reputatie 7
Badge +28

Prima @Jan 1951 ,

Laat je dan nog even wat weten!

Je kunt dan het volgende proberen: 

1/ Ga eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

Wanneer je volgende week de Funke V5 hebt staan, dan is het ook noodzakelijk dat je die antenne goed uitricht. Want de Funke V5 is behoorlijk richtingsgevoelig. Voor het uitrichten (naar Leeuwarden) kun je gebruik maken van de signaalmeter uit het menu.

Reputatie 1

Ik laat het je weren

Reputatie 7
Badge +28

OK @Jan 1951 ,

Ik ben benieuwd. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Prima @Jan 1951 ,

Laat je dan nog even wat weten!

Je kunt dan het volgende proberen: 

1/ Ga eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

2/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

Wanneer je volgende week de Funke V5 hebt staan, dan is het ook noodzakelijk dat je die antenne goed uitricht. Want de Funke V5 is behoorlijk richtingsgevoelig. Voor het uitrichten (naar Leeuwarden) kun je gebruik maken van de signaalmeter uit het menu.

@Jan 1951 

Is de ontvangst nu voor elkaar met de nieuwe Funke V5 antenne? 

Reageer