Beantwoord

Geblokkeerd en factuur te hoog

  • 19 November 2019
  • 2 reacties
  • 93 keer bekeken

Hallo KPN ik heb bij jullie Digitenne tv.ik  zie op jullie site dat het 17 euro per maand is abonnementskosten.ik heb 3 digitenne ontvangst kastjes dus 10 erbij is 27 euro.dit bedrag moet ik ook betalen.en ik maak altijd mijn rekeningen zelf over naar jullie.ik krijg ook van jullie rekening in mijn email dat ik 42 euro moet betalen wat niet klopt.ik loop niet achter met de betalingen.jullie kunnen in mijn gegeven zien dst ik niet achter loopt met de betalingen.nu hebben jullie me onterecht geblokkeerd van mijn tv zenders want jullie zeggen dat ik september 2019 niet heb betaald.dat heb ik wrl maar jullie hebben deze rekening niet afgeschreven.heb er bewijs van.d.d.20 september is er 42 euro betaalt.ik heb net nog gekeken op mijn jaar overzicht betalingen.jullie weten dat ik pas vanaf de 20ste vd maand kan betalen dan ontvang ik pas mijn inkomsten.als jullie hadden gewacht met de blokkade hadden jullie gezien dat ik deze rekening had betaald.begrijp ook niet waarom jullie dit niet bij mijn betalingen niet hebt verwerkt.ik heb bewijs op mijn bankoverschrift dat ik 20 september heb betaald.ik heb de ombudsman hierover gesproken.die heeft nu al mijn bankafschriften van dit jaar van mij ontvangen en zeggen ook dat jullie mij onterecht hebben  geblokkeerd.nu moet ik 57 euro betalen wil ik weer van de blokkade worden gehaald.jullie administratie kan ook fouten maken.dit hebben jullie me al een paar keer geflikt gauw blokkeren voor mijn betaling bij jullie binnen is.als dit zo door gaat ga ik bij jullie weg en neem een andere provider.mijn klantnummer is *****

hoe kan het dat als ik een acceptgirokaart van jullie ontvang met 27 euro wat klopt ook nog een email ontvang met te betalen 42 euro.dat is 15 euro onterecht extra kosten.ik hoop dat jullie nu eens een keer eerlijk zijn tegen mij en mij niet meer onterecht blokkeren.kost mij ook veel en ik heb maar een minima inkomsten

vriendelijke groeten.en ik maak die 57 euro blokkade morgen op d.d 20 november wel naar jullie over.mochten jullie zien dat jullie ern foute berekening gemaakt hebben dan wil ik dat dit verrekent wordt.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt en klantnummer verborgen i.v.m. privacy

icon

Beste antwoord door Susan_ 19 November 2019, 20:10

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @lievecorrie, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het is nooit fijn als je afgesloten wordt, en al helemaal niet als het ten onrechte gebeurd is. Ik had gelukkig jouw klantnummer dus kon het een en ander opzoeken.

Allereerst zie ik dat je vaker contact met ons hebt gehad, de laatste keer was 4 november. Om, volgens mijn collega, een betalingsregeling te treffen over de maand september, de € 57,00 die volgens onze systemen nog open staat en waardoor je nu geblokkeerd bent. De € 42,00 is € 57,00 geworden omdat er na de 1e herinnering een 2e herinnering gestuurd moest worden en daar zitten kosten aan verbonden. Dus wanneer je die € 57,00 overmaakt (het liefst online, verwerkingstijd is dan minder lang), zal je weer aangesloten worden.

Kan je aantonen dat je het wel op tijd hebt overgemaakt? Dan ontvang ik graag dat bewijs (via ons e-mailadres, deze stuur ik even in een privébericht) en gaan we uitvogelen hoe we dit kunnen oplossen. Misschien ook handig om het structureel te regelen, want sinds enkele weken kan je de factuurdatum (dus ook incassodatum) aanpassen. Dit kan via dit online formulier. Er is zeker een geschiktere datum voor jou om te voorkomen dat je steeds een herinnering ontvangt!

 

Reputatie 7
Badge +21

@lievecorrie, ik heb helaas geen reactie meer gehad maar zie dat je weer aangesloten bent. Dus volgens mij is jouw probleem uiteindelijk toch opgelost? :slight_smile:

Reageer