Beantwoord

Gebruik maken van laptop en smartphone bij afname Digitenne

  • 30 September 2019
  • 12 reacties
  • 278 keer bekeken

Ik wil graag digitenne nemen, het pakket vind ik prima. Kan ik dan wel mijn laptop blijven gebruiken en smartphone?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door PeterG 1 October 2019, 14:53

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Wat wil je met je laptop of smartfoon doen dan? Je kunt die prima gebruiken. Maar geen tv op kijken.
1
Dank je Nick83. Ik hoef geen tv te zien op mijn laptop.
Reputatie 7
Badge +24
Je hebt natuurlijk wel gewoon een internetabonnement nodig als je wilt internetten 😉
Met mijn lekenverstand dacht ik het zonder Internet abonnement te kunnen. Ik zou zo graag goedkoper tv willen kijken met behoud van laptop uiteraard. Heb je misschien een goed advies Nick83?
Reputatie 7
Badge +28
@Kees van den Engh

Natuurlijk kun je TV kijken zonder internet-abonnement. Maar dan heb je geen internet meer, en ik weet niet of dat de bedoeling is.

Het is mogelijk om alleen Digitenne af te sluiten voor 17 euro per maand. Dit abonnement gaat volledig los van een abonnement op Internet (+ eventueel Bellen)

Als je echt goedkoop TV wilt kijken, kan dat ook helemaal gratis. Maar je mist dan wel de Betaal-TV zenders van RTL, SBS etc. Er zijn ontvangers op de markt om gratis te kijken naar de NPO en de regionale omroepen. Als je dat wilt?: Laat maar horen....
Reputatie 7
Badge +24
Ik denk dat digitenne + het goedkoopste internetabonnement duurder is dan het goedkoopste internet + tv pakket ... 🤔
Reputatie 5
Badge +5
Je zou nog kunnen kijken naar de combinatie van internet-only met NLZiet. Maar dat heeft veel minder zenders (alleen NPO+RTL+Talpa zenders), en is bijna even duur als een internet+tv abonnement.
Ik denk dat digitenne + het goedkoopste internetabonnement duurder is dan het goedkoopste internet + tv pakket ... 🤔
Precies!

Digitenne € 17 + Internet only € 42,50 = € 59,50
Internet + Interactieve TV = € 52,50 (TV dus maar een tientje!)
Interactieve TV biedt meer (mogelijkheden) voor minder dus.

Online tv-services (internet only van bv. kpn nodig à € 42,50)
Canaldigitaal site/app (twee pakketten mogelijk (pdf)) € 9,95 / € 14,95
NLziet (alleen NLD zenders incl gemist) € 7.95
Ik dank jullie voor je reactie. Ik had een andere voorstelling maar ben nu weer met beide voeten op de grond.
Reputatie 5
Badge +4
Het kan goedkoper
Tele2 voor €22,- internet
NLziet voor €7,95
Digitenne eenmalig €30,- FTA
Dat is dus bijna €30,- per maand

Zo doe ik het.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Kees van den Engh. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat de KPN community jou al goed heeft geholpen met informatie en adviezen. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust.

Reageer