Beantwoord

Gecodeerde zenders Digitenne na aanschaf

  • 11 April 2019
  • 7 reacties
  • 332 keer bekeken

Heb gebeld voor mijn moeder over klacht van digitenne echter wordt ik door de service medewerkster tot 2 keer aan toe alleen maar in de wacht gezet en ben ik meer dan 20 minuten verder en uiteindelijk heb ik opgehangen en ben ik nog niks wijzer geworden en niet geholpen. Ik voel mij dus niet geholpen door jullie maar ben wel geïrriteerd en teleurgesteld lijkt me toch niet de bedoeling van deze service. Ik hoop dat jullie hier wat aan kunnen veranderen. Met vriendelijke groet Dhr J. B. Droog

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 11 April 2019, 21:21

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste heer Droog,

Heel vervelend.

Ik ben geen KPN-medewerker, maar kan ik jullie ergens mee helpen? Wat is het probleem?
Reputatie 7
Badge +22
Beste @Droogie,

Inderdaad wat @Noordzee al zegt, kunnen we je helpen?
Mijn moeder heeft digitenne van kpn maar ontvangt alleen maar Nederland 1 2 en 3 de rest pakt hij niet op geeft aan gecodeerd wat kan ik hier aan doen alvast heel erg bedankt mvg Dhr. J. B. Droog
Reputatie 7
Badge +28
Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Droogie, Wanneer dit voorkomt staat er inderdaad in de meeste gevallen iets niet goed in ons systeem. Tot nu toe zie ik je gegevens niet terug in je forumprofiel. Als je dit doet, kunnen we het voor je oplossen.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Droogie Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op het bericht van collega Marina. Ik help je uiteraard graag, maar dan heb ik wel je gegevens nodig. Ik lees het graag als ik iets voor je kan doen.
Ik ben inmiddels goed geholpen door kpn vandaar dus geen reactie meer heel erg bedankt voor jullie hulp allemaal met vriendelijke groet Droogie

Reageer