Vraag

Geen antennesignaal op mijn Digitenne ontvanger

  • 10 May 2023
  • 6 reacties
  • 68 keer bekeken

Reputatie 2

Wij hebben nogal wat problemen met de ontvangst van NPO 1 2 en 3. als we van bv RTL 4  naar bv NPO 1 2 of 3 krijgen we geen antennesignaal. Zet ik de ontvanger uit en weer aan hebben we meteen ontvangst. en 100 procent signaal. Gaan we dan weer naar een RTL zender hebben we meteen beeld en 100 procent ontvangst. Gaan we dan weer naar NPO 1 weer geen signaal. Ontvanger uit en aan weer 100 procent ontvangst. Fabrieksinstelling enz enz enz gedaan helpt allemaal niet,

Nu zit ik te denken om een insteekkaart aan te vragen maar weet niet zeker of mijn tv dat aan kan. Mijn tv heeft een opname DVBT2 maar weet niet waar ik kan vinden of hij ook HEVC heeft en of dit wel nodig is.

Mijn tv is een Phillips 32PDL7906H

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Regelink ,

Jouw TV is niet geschikt voor de insteekkaart.

Reputatie 7
Badge +28

Wat je kunt doen is om de insteekkaart te steken in de XORO 8761-ontvanger. 
 

Die ontvanger heb ik in gebruik. 
 

In Nederland en Duitsland uitverkocht, maar hier zie ik ze nog te koop: 

https://www.mediamarkt.se/sv/product/_xoro-hrm-8761-ci-1312214.html

Reputatie 2

Noordzee dank voor het meedenken maar de kosten zijn wel een beetje hoog daar koop je ook een mooie nieuwe tv voor met alle toeters en bellen. Blijft wel jammer dat kpn geen goede ontvanger kan leveren om moedeloos van te worden. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Regelink! Dat is vervelend. Ook apart dat in de eerste instantie alles goed lijkt te werken. En pas bij gebruik de ontvangst terug gaat. 

Heb je al eens vervangende apparatuur gehad van KPN? Zoals een nieuwe antenne of een nieuwe Digitenne ontvanger?

Reputatie 7
Badge +28

Noordzee dank voor het meedenken maar de kosten zijn wel een beetje hoog daar koop je ook een mooie nieuwe tv voor met alle toeters en bellen. Blijft wel jammer dat kpn geen goede ontvanger kan leveren om moedeloos van te worden. 

De ontvanger kost omgerekend minder dan 100 euro. 

Een nieuwe geschikte TV zal een veelvoud kosten. 

Maar aan jou de keus natuurlijk. Als jouw TV toevallig toe is aan vervanging, dan is de keus snel gemaakt.

Check op de website dan wel of de nieuwe TV geschikt is voor de insteekkaart. Op deze website kun je dat checken:

https://digitenne.kpn.com/insteekkaart/

Reputatie 2

Sorry Noordzee dacht dat het € was moet verder kijken dan mijn neus.😡

Trouwens probleem is op gelost kreeg bij de servicedeck iemand aan de lijn die snel handelde en meteen een nieuwe ontvanger heeft laten opsturen en die werkt perfect 👍