Beantwoord

Geen beeld op NPO 2 & 3

  • 25 October 2020
  • 1 reactie
  • 74 keer bekeken

Digitenne ontvangt goed behalve Nederland 2 en 3: geen beeld, wel geluid.

 

Admin: eigen topic voor je berirct aangemaakt

icon

Beste antwoord door Anonymous 27 October 2020, 11:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Warempel, toch nog iemand die ook dit had. Wat voor merk/type Digitenne kastje heb je?

Ik had het probleem dus ook, maar gelaten voor wat het is, maar zondag 25-10-2020 van 21:03 - 21:45 was het beeld van NPO2 en NPO3 totaal fout. Geluid goed, maar beeld grijs met af en toe wat flarden/vegen van gedaantes. Zowel live als opname. Ik heb eigen systeem waarmee ik de NPO zenders kan opnemen, RTL,SBS, enz kan ik niet kijken.

In mijn DVB-T2 ontvanger verder geen abnormale ontvanger fouten, sterker nog, de opname van ZondagMetLubach 0 errors. Meestal zijn dat er toch wel 10 tot 100 per uur.

NPO1 tijdens die tijd geen enkel probleem, andere regionale zenders heb ik niet gecheckt.

Lijkt dus dat er ergens de video transcoder ‘van de leg was’, kan best zijn dat dat te maken heeft met zomer-windertijd ergens in de KPN systemen. Maar zal dus niet aan de spullen bij ons thuis liggen.