Beantwoord

Geen commerciƫle zenders met insteekkaart

  • 24 March 2019
  • 5 reacties
  • 244 keer bekeken

Sinds eergisteren ineens alleen nog maar nederland 1.2 en 3.
Opnieuw installeren werkt niet. Volgend de tv vind hij wel 36 zenders maar krijg dan toch alleen nog maar 1,2 en 3 . Zelfs de voorkeurszender geeft hij niet aan . Hij gaat van 3 naar 22 en de rest bestaat niet.
Ik gebruik een insteekkaart en een ci module
icon

Beste antwoord door Noordzee 24 March 2019, 19:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ronald, we zijn druk bezig met het overzetten van Digitenne naar HD. Zie ook Digitenne vernieuwt en krijgt HD. Kan het zijn dat jouw regio net aan de beurt is geweest? Ook de publieke omroepen worden omgezet maar het is mogelijk dat je dat signaal van een andere mast ontvangt die niet is omgezet.

Als dat niet het geval is kijk ik na wat er aan de hand is. Kun je daarvoor jouw profiel updaten met jouw adresgegevens, klantnummer en het smartcardnummer? Dat laatste mag je in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" zetten. Kun je een reactie sturen als dat is gebeurd?
Reputatie 7
Badge +28
Als je inderdaad (wat jouw naam aangeeft) in Bergschenhoek woont, dan gaat jouw regio pas op 9 juli 2019 over.

Tot die tijd kan je in Zuid-Holland, Noord-Holland en Utrecht gebruik blijven maken van een insteekkaart en een ci-module. Vanaf april worden de klanten in deze provincies aangeschreven voor het omwisselen van hun oude apparatuur.

Maar om nu nog via jouw insteekkaart naar alle zenders te kijken moet jouw abonnement wel goed geregistreerd staan bij KPN (een moderator kan dat voor jou nakijken) en moet je een goede ontvangst hebben. Maar aangezien jouw ontvanger wel 36 zenders vind, zal de antenne het probleem niet zijn.
Reputatie 7
Badge +28
Mogelijk is het een idee om nu jouw oude ontvanger om te wisselen voor een nieuwe ontvanger. Want op 9 juli 2019 gaat iedereen in jouw regio over op het nieuwe Digitenne. En dan werkt jouw oude ontvanger sowieso niet meer.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

ļ»æ
Reputatie 7
Badge +28
Ben je er nog of is het probleem vanzelf opgelost?
Reputatie 7
Badge +28
Ik hoop dat het inmiddels al is opgelost want ik zie nog geen gegevens om dit na te kijken. @Ronaldbergschenhoek: Laat het weten als je nog hulp nodig hebt!