Beantwoord

Geen digiitene signaal meer onweders

  • 7 June 2019
  • 6 reacties
  • 196 keer bekeken

GGeen digitenne ontvangst meer
icon

Beste antwoord door Noordzee 7 June 2019, 10:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dan heb je nu geen beeld op alle zenders via Digitenne. Waarschijnlijk ontvang je hooguit NPO 1/2/3 en je regionale zender. Het kan ook zijn dat je eerst een week lang wel alle zenders hebt kunnen bekijken en dat je nu ineens een foutcode te zien krijgt.

Dit probleem komt vaker voor. Dan staat er iets niet goed in de administratie van KPN. Je kan dit niet zelf oplossen.

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Marc cool, welkom! Ik sluit me bij Noordzee aan. Heb je echt geen beeld of kun je wel een aantal zenders ontvangen? Wil je je profiel aanvullen met je gegevens en hier even laten weten wanneer je dat gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +28
@Marc cool

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 5
Badge +4
Ik denk dat@Marc cool bedoelt dat het signaal wegvalt bij onweer en bliksem. Dat is volkomen normaal.
Reputatie 7
Badge +28
Dat zou inderdaad zomaar kunnen, maar het zou handig zijn als hij dat zou bevestigen.
En belangrijker : Hoe is het nu met de ontvangst?
Reputatie 7
Badge +28
@Marc cool

Heb je al weer beeld? Kunnen we je nog ergens mee helpen?