Ik heb vanmorgen een van uw medewerkers aan de telefoon gehad. Dit telefoongesprek ging over Digitenne op onze bootje, dat overigens jaren lang naar behoren heeft gewerkt.
Men wist mij te vertellen dat dat er een nieuw kasje geïnstalleerd dient te worden, bij nader inzien had ik dat kastje al thuis en heb ik het geïnstalleerd. In het zelfde telefoongesprek wist deze mevrouw mij een nieuw abbonement voor een jaar te verkopen.
Wie schetst mijn verbazing dat met het nieuw geïnstalleerd kastje wij géén TV beeld meer hebben. Nadat ik wederom telefonisch contact met KPN heb opgenomen wist men mij doodleuk te vertellen dat met mijn postcode helemaal geen digitenne mogelijk is.
Wat gaat KPN hier aan doen? Kunt u zich voorstellen dat ik mij zwaar "genomen " voel?
Dwingt u mij op deze manier om ons al jaren lange complete abonnement bij KPN incl. twee mobiele telefoon abbonnementen te moeten heroverwegen?
Tot vandaag waren wij zeer tevreden over KPN.
Ik ben zeer benieuwd naar uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Joep
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineel