Beantwoord

geen digitenne op 2 van de 3 tv's sinds vandaag

• 1 januari 2014
  • 9 reacties
  • 3116 keer bekeken

Goedenavond,

sinds het 1 januari is geworden kan ik op 2 televisies alleen nog maar de free to air zenders ontvangen. Ik heb vanmiddag gebeld met de helpdesk maar tot nu toe heb ik nog geen signaal.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

icon

Beste antwoord door HarryKoster 5 januari 2014, 20:15

Vandaag weer aan de telefoon gezeten, we kwamen er niet uit. Nu heb ik de kaarten weten te activeren door ze in een topfield tuner te steken. Daarna gewoon in de in 2009 aangeschafte conax cam module gestoken en ik heb weer beeld.

Succes allen, ik ga deze sluiten.

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Beste HarryKoster, 

Dat ben ik dit jaar nog niet vaker tegengekomen dus ik zoek het graag voor je uit. Kan je mij in een privébericht je postcode, huisnummer, de naam van de contractant en de smartcardnummers van de kaarten die niet werken kunnen doorgeven? 

Alvast bedankt, 

Werner

KPN Webcare

Reputatie 7
Badge +16
Als je Digitenne een tijdje niet gebruikt dan wordt deze tijdelijk uitgeschakeld. Als je de ontvanger aanzet dan moet je binnen ca. 15 minuten weer beeld hebben op alle zenders.

Goedemorgen,

het schijnt dat ik niet de enige ben met dit probleem.

Als tijdelijke fix krijg ik vandaag of morgen nieuwe smartcards welke zondag geactiveerd gaan worden door Mitchell van de helpdesk.

Hopen dat we dan weer in slaap kunnen vallen met een slaapverwekkend programma vd commerciele omroep ;)

vandaag is het zaterdag, ik heb 2 nieuwe smartcards, gisteren ontvangen maar ik heb nog steeds alleen de FTA zenders. Ik heb getweet, ge dm'd en priveberichten gestuurd.....

Ik hoop dat er snel een oplossing komt.

ik heb het zelde probleem dat al me zenders verdwenen zijn.
heb al een nieuwe smartcard binnen maar ik kan nu nog steeds alleen maar de fta zenders ontvangen.
begin er een beetje moe van te worden.
Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben. Als het vandaag word opgelost zal ik dat melden. Ik verwacht gebeld te wordentussen 1300 en 1400.

ik heb net een half uur aan de telefoon gezeten. de kaart die ik kreeg was nog niet geactieveerd dat hebben ze net gedaan. kreeg ook al te horen dat het wel aan me ci-module kon liggen.
ik heb nu geen tijd meer om te kijken of het gewerkt heeft afwachten dan maar

had het ook door gegeven dat er op de forum nog andere mensen waren met het zelfde probleem.
Reputatie 7
Badge +11
Beste diamour,

Dank voor je feedback, graag horen we ook van je of het inderdaad nu ook geheel naar wens werkt.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Vandaag weer aan de telefoon gezeten, we kwamen er niet uit. Nu heb ik de kaarten weten te activeren door ze in een topfield tuner te steken. Daarna gewoon in de in 2009 aangeschafte conax cam module gestoken en ik heb weer beeld.

Succes allen, ik ga deze sluiten.

Reageer