Beantwoord

Geen Digitenne signaal.

  • 4 October 2019
  • 30 reacties
  • 611 keer bekeken

Badge
Geen Digitenne Signaal. Hallo, ik heb opeens geen Digitenne signaal meer. Ik heb alle stappen doorlopen die ik op sites kan vinden en nog doet hij het niet. Het lampje van mijn antenne brandt en alle snoeren zijn aangesloten. De zenders NPO 1,2 en 3 doen het en ook de radio doet het. En de meeste andere zenders daar zie ik het "menu" maar geen beeld. En dan ineens zie ik geen Digitenne signaal.Kan iemand mij helpen? Dank alvast! En bij NPO1 blijft de teletekst dan wel dan niet te werken. En vaak heb ik een stilstaand beeld op NPO1 en het geluid is wel goed. Kan dan vaak niets anders doen dan het modem te resetten.En dan weer alles opnieuw installeren en weer tegen het zelfde probleem aan te lopen. Met andere woorden , wat jammer nou!!
icon

Beste antwoord door Noordzee 7 October 2019, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ben er vandaag toch nog even aanwezig. ;) Een nieuwe is onderweg. 

Reputatie 7
Badge +28

OK, nog even geduld. Alex werkt nu niet, maar binnenkort zal hij zich hier zeker weer melden. 

 

En met de snelheid van het licht…….

Reputatie 7
Badge +28

@Repatriant 

 

Als het goed is, heb je de nieuwe afstandsbediening inmiddels ontvangen. Zijn alle problemen nu opgelost? 

 

Badge

LS, de afstandsbediening is vandaag binnen gekomen. Het euvel met de teletekst is iets verbeterd , maar met doorbladeren naar 601 of 101 of 801 is niet echt verbeterd. Ik moet er gewoon mee leren omgaan. Aan jullie service ligt het niet. 

 

Reputatie 7
Badge +28

Mooi dat het nu al beter werkt. :sunglasses:

Wat betreft teletekst. Er is een verbetering aangevraagd bij de technische dienst van KPN> Maar zo'n verbetering is iets in de software. De aanpassing van de software gaat nog wel enkele maanden duren. Maar we blijven hoop houden….