Beste antwoord door Noordzee
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Zie je ineens een foutcode?
Probeer eens terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Daarna weer opnieuw uitgebreid zenders zoeken.
Probeer eens terug te gaan naar de fabrieksinstellingen.
Daarna weer opnieuw uitgebreid zenders zoeken.
Hallo @R-J Dekker , welkom! Is het gelukt met het advies van @Noordzee ? Anders gaan we graag verder voor je aan de slag. Ik ben dan inderdaad benieuwd wat er gebeurt en of je een foutcode ziet. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en onder 'persoonlijke opmerkingen' het CAS ID van de ontvanger zetten?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.