Beantwoord

Geen Digitenne signaal (na tijdje niet gebruikt te hebben)

  • 23 June 2022
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

Na een tijdje Digitenne niet gebruikt te hebben, toch maar weer aangesloten in de werkkamer, maar geeft melding Geen Digitenne signaal.

Enkele keren opnieuw opgestart, maar blijft zelfde. Via Menu kan ik wel naar Gids, Instellingen, enz.

Half jaar geleden iets dergelijks gehad, toen was er iemand van KPN in het forum, die het Digitenne apparaat een duwtje kon geven. Toen was het goed. Kan dat nu weer?

CASnr 4637-754-332-0

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 June 2022, 09:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Scareless ,

Brand het lampje op de antenne?En heb je al opnieuw zenders gezocht?En werken NPO1,2,3 wel?

Hi Martijn,

Er zit geen lampje op de antenne. Via Menu gegaan naar Zenders Zoeken, Uitgebreid zoeken, helemaal doorlopen maar geen zenders gevonden. Signaalkwaliteit 0%. Antenne op verschillende plekken neergezet, maar geen signaal.

Kom er nu achter dat het palletje van stekker die in Digitennekastje moet, diep in de stekker zit en mogelijk geen contact maakt met kastje :-S . Schiet er stteds in als ik stekker in kastje doe. Maar ff proberen om met secondelijm te fixen. Als misschien nieuw kabeltje vragen.

Hi Martijn,

Er zit geen lampje op de antenne. Via Menu gegaan naar Zenders Zoeken, Uitgebreid zoeken, helemaal doorlopen maar geen zenders gevonden. Signaalkwaliteit 0%. Antenne op verschillende plekken neergezet, maar geen signaal.

Kom er nu achter dat het palletje van stekker die in Digitennekastje moet, diep in de stekker zit en mogelijk geen contact maakt met kastje :-S . Schiet er stteds in als ik stekker in kastje doe. Maar ff proberen om met secondelijm te fixen. Als misschien nieuw kabeltje vragen.

 

Je bedoeld het antennekabeltje?

Zo ja, vraag dan even via 0800-0402 een nieuwe antenne aan:)Losse kabels hebben ze niet helaas.

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Scareless, rot dat het niet goed werkt! Heb je het advies van Martijn ter harte genomen en gebeld met ons? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat je het weten?