Beantwoord

Geen ESPN op Digitenne, wel gratis ivm Compleet

  • 2 September 2021
  • 11 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik krijg geen espn op digitenne terwijl ik hier wel kpn compleet heb en dit ook aangevinkt staat bij mijn abonnement.

Tevens op dit moment ook geen gratis ziggo sport wat dit weekend gratis is ivm F1 Zantvoort

icon

Beste antwoord door Noordzee 4 September 2021, 20:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Robert007, als je EPSN aan hebt staan bij interactieve tv, hoor je dit ook te ontvangen op je Digitenne tuner, dit gaat niet helemaal goed dus :thinking:

Ik kijk graag even voor je of ik hier verandering in kan brengen! Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast je persoons- en adresgegevens ook het CAS ID van je Digitenne tuner noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan.

Tevens op dit moment ook geen gratis ziggo sport wat dit weekend gratis is ivm F1 Zantvoort

Ziggo Sports is niet beschikbaar op Digitenne, deze zender wordt enkel aangeboden bij interactieve tv. 

Maja_ , maar dat zou Robert700 dus wel op z'n i-tv decoder (en online) moeten hebben.

Robert700, Kijk eens bij '’verborgen zenders'’ of ze verborgen staan. En heb je ze wel in de online omgeving? KPN ITV app en website http://tv.kpn.com ?

Hoi @Maja_ Maja_ . Ik heb de gegevens in mijn profiel aangepast.

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Robert007, als ik je ontvanger bekijk, zie ik daar wel ESPN op actief staan :thinking: Raar dus dat jij iets anders ervaart! Ik heb de ontvanger even een ‘refresh’ gegeven zodat hij zich opnieuw aan gaat melden, hopelijk lost dat het euvel op. Zou je het zo nog eens willen proberen?

Hoi @Maja_ .

 

Dank voor je reactie. Ik heb de zenders opnieuw geinstalleerd. Ik zie dat er 50 zenders ontvangen zijn, echter in de gids staan er maar 34. 

 

Wat gaat er niet goed?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Robert007 ,


ESPN en ESPN 2 zou je nu na de refresh wel moeten kunnen ontvangen. Daarbij opgemerkt dat ESPN 2 alleen maar wordt gebruikt bij live-voetbal. 

 

Het kan zijn dat er ook Vlaamse zenders zijn ingelezen in de zenderlijst. 
 

Deze zenders zijn echter geen onderdeel van jouw abonnement en die zenders kun je ook niet decoderen.  

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Robert007, wat @Noordzee aangeeft over de zenders klopt als een bus, jij zult alle Digitenne zenders die wij via KPN aanbieden nu kunnen ontvangen :slight_smile: Ik doe dan ook even de voorzichtige aanname dat het is gelukt met ESPN, mocht ik dat toch bij het verkeerde eind hebben dan hoor ik het uiteraard graag zodat we hier verder mee aan de slag kunnen gaan!

Hi @Maja_  helaas heb ik nog steeds niet de ESPN zenders waar ik wel een abonnement op heb.

het gaat dus nog steeds niet helemaal goed.

Reputatie 7
Badge +20

Balen zeg @Robert007 :slight_frown: Wat krijg je te zien als je naar zender 24 toe gaat? Zou je daar eens een foto van kunnen plaatsen hier zodat ik daarmee naar 1 van onze Digitenne mensen kan stappen?

Hoi @Maja_ . Op zender 24 staat ESPN en op zender 25 ESPN2. Maar ik het een abonnement op ere divisie live (kpn compleet) en moet dus ook ESPN 3 en ESPN 4 kunnen krijgen lijkt mij

Reputatie 7

Maar ik het een abonnement op ere divisie live (kpn compleet) en moet dus ook ESPN 3 en ESPN 4 kunnen krijgen lijkt mij

Niet via digitenne.