Beantwoord

Geen geluid meer op alle zenders /rtl en sbs zenders slecht beeld

  • 11 March 2019
  • 2 reacties
  • 215 keer bekeken

Nadat ik vorige week ineens geen rtl en sbs zenders had, heb ik nu op geen enkel kanaal geluid meer.
Wat is hier toch aan de hand??
Nadat ik mn vertrouwde insteekkaart heb moeten ruilen coor een zxv7200 ontvanger is de ellende begonnen.
Omdat ik in een afgelegen gebied woon maak ik gebruik van een buitenantenne welke in een hoge mast aan de gevel hangt. Hiermee had ik altijd 100%signaalsterkte.
vorige week had ik ineens geen rtl en sbs zenders meer. Geen signaal stond er. Ik heb geprobeerd te zoeken op aangrenzende regio’s ook zonder reslutaat. Sinds 2 dagen heb ik weer haperend beeld op de rtl en sbs zenders. 100% signaal staat er als ik even beeld heb.
Vanmiddag bij thuiskomst de tv aangezet, nu heb ik nergens geluid meer 😓
icon

Beste antwoord door Marina_ 12 March 2019, 14:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Erik1978, Wat onhandig dat je geen geluid meer hebt op je tv. Heb je gecontroleerd of de HDMIkabel goed aangesloten zit? Het is in ieder geval goed om de HDMI kabel bij de tv-ontvanger en bij je tv stevig aan te drukken. Als dit niet helpt, heb je dan de mogelijkheid om een andere HDMI kabel te testen tussen de ontvanger en de tv? Misschien helpt het om de ontvanger te resetten. Hoe je dit doet leggen we uit op deze pagina. Mocht je dan nog steeds geen geluid hebben op je tv, zou je dan je postcode, huisnummer en klantnummer willen toevoegen aan je forumprofiel? Ook het CAS-ID van je ontvanger is noodzakelijk. Zou je dit nummer willen toevoegen bij opmerkingen?
Reputatie 7
Badge +19
@Erik1978, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer