Goedenavond @henniereulink, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!
Ik ben, net als Noordzee, benieuwd of het weer werkt nadat je opnieuw zenders hebt gezocht en dat het te maken heeft gehad met de omzetting. Zou je even willen laten weten of dat inderdaad zo is? Indien opnieuw zenders zoeken niet heeft geholpen gaan we verder kijken. Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s) en aangeven of je ook een foutcode krijgt?
Nog een laatste tip: Mogelijk keek je alleen maar naar NPO 1/2/3 en heb je geen abonnement op Digitenne.
Dan heb je eigenlijk twee mogelijkheden om de oude situatie weer te herstellen:
Koop een nieuwe TV die geschikt is voor DVB-T2 h.265 / HEVC. Want op oudere TV's ga je niet meer rechtstreeks naar de NPO kunnen kijken.
Veel goedkoper is om alleen een losse ontvanger te kopen. Deze ontvanger heb ikzelf en werkt prima:
https://www.amazon.de/Xoro-HRT-7619-FullHD-HEVC-T2-Receiver/dp/B018JZR6E0
@henniereulink, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Ik ga er vanuit dat je inmiddels alle zenders weer kan ontvangen en zien! Zo niet, dan weet je ons te vinden 😉
Welke nieuwe ontvanger heb je aangeschaft? Of zijn de problemen met de Digitenne-ontvanger inmiddels opgelost?
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.