Beantwoord

Geen ontvangst Digitenne

  • 13 July 2020
  • 12 reacties
  • 88 keer bekeken

Het lampje van de antenne brand niet, en helemaal geen ontvangst. Het is een buiten antenne. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 13 July 2020, 19:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Kunt u ook een nieuwe opsturen 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @K. Beens ,

 

Een moderator wil jou graag een nieuwe antenne opsturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

Kun je ook nog even aangeven of je de antenne binnen of buiten gebruikt? 

 

 

Alle gegevens heb ikingevoerd

Reputatie 7
Badge +28

@K. Beens 

Gebruik je een binnenantenne of een buitenantenne? 

 

Buitenantenne 

Reputatie 7
Badge +28

Prima, er komt hier vanzelf een moderator langs. Nog even geduld. 

 

Reputatie 7

Hoi @K. Beens, welkom bij ons op het forum. Noordzee heeft je al op weg geholpen zo te zien, als het lampje op de antenne uit is, gaan we die inderdaad vervangen. Die is bij deze naar je onderweg, binnen enkele werkdagen zal deze bij je worden bezorgd! Laat je ons weten hoe het daarmee gaat?

Reputatie 7
Badge +28

@Jasper 

Heb je ook de buitenmontageset meegestuurd?

Reputatie 7

Yes, inclusief de montageset :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +28

@K. Beens 

Als het goed is, ontvang je vandaag de antenne. 

De Funke V5 is richtingsgevoel dus is het van belang dat je de antenne uitricht aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

Verder adviseer ik jou om gebruik te maken van de optie uitgebreid zenders zoeken. 

Is het gelukt met de installatie? 

Heb je weer beeld op alle zenders?

 

Reputatie 7
Badge +28

@K. Beens

Als het goed is, ontvang je vandaag de antenne. 

De Funke V5 is richtingsgevoel dus is het van belang dat je de antenne uitricht aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

Verder adviseer ik jou om gebruik te maken van de optie uitgebreid zenders zoeken. 

Is het gelukt met de installatie? 

Heb je weer beeld op alle zenders?

 

@K. Beens 

Heb je nu weer beeld op alle zenders? 

Reputatie 7

Hoi @K. Beens, net als Noordzee ben ik erg benieuwd of je inmiddels weer kunt kijken :slight_smile: Doordat je niet hebt gereageerd neem ik aan van wel, maar met een bevestiging van jou weten we het zeker.