Beantwoord

Geen ontvangst Digitenne op de boot

  • 19 April 2019
  • 3 reacties
  • 187 keer bekeken

Vanavond eerst een uur aan telefoon gezetten en toen er eindelijk iemand aan de telefoon kwam werd de verbinding verbroken.
nu ik aan het typen hang ik ondertussen alweer een uur aan de telefoon, rondom belachelijk dit.
ik gebruik digitenne op de boot, nu we weer voor het eerst een weekend weg zijn geen ontvangst,
na drie verschillende antennes geprobeerd te hebben nog steeds niks.
ik betaal het hele jaar door en maak in de winter geen gebruik van digitenne maar ik vind dit een zeer kwalijke zaak.
zijn er meer mensen die er zo over denken.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 20 April 2019, 09:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi,

Vervelend dat het nog niet gelukt is!

Ik hoop dat één van de gebruikte antennes de Funke V5 is. Dat is de beste antenne die er momenteel is. Die antenne wordt door KPN gratis aan jou geleverd als klant bent van hun.

Voor dit moment heb ik een paar tips voor jou:
  1. Ga is terug naar de fabrieksinstellingen.
  2. Zet de antenne zo hoog mogelijk.
  3. Geef een opdracht tot uitgebreid zenders zoeken.
  4. Kijk het menu naar de signaalmeter en probeer de antenne wat te draaien.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @DeSkipper, welkom! Wat ontzettend balen dit 😞. Wat heb je getest, behalve de antennes? En welke antennes gebruik je? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en CAS ID in de 'persoonlijke opmerkingen'? Dan ga ik kijken of ik je kan helpen.
Reputatie 7
Badge +28
@DeSkipper

Zijn de ontvangst problemen al opgelost door mijn tips?

Zo niet?, vul dan even jouw profiel (zie het bericht van Marcia hierboven) en dan kan je eventueel geholpen worden aan een goede antenne.