Beantwoord

geen ontvangst meer van verschillende zenders

  • 11 March 2019
  • 5 reacties
  • 226 keer bekeken

Sinds de update van digitenne missen we de zenders 4,5,6,7 en 8. Alles geprobeerd wat betreft de antenne verplaatsen e.d. Alle instellingen gereset, zenders opnieuw geïnstalleerd maar helaas.
Moeten we een buitenmontageset aanschaffen maar deze zijn er niet voor de antennes die wij hebben.
Al jaren vaste klant en nu zouden we door de update van kpn, zelf voor de kosten op moeten draaien voor zowel nieuwe antennes als buitenmontagesets. Dat lijkt me vreemd.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 March 2019, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Ricky! Jammer te horen dat je zenders mist. Je geeft aan dat er voor jouw antennes geen buitenmontageset is. Wat voor antennes heb je nu? Want als dit oudere modellen zijn, dan kan ik deze voor je vervangen. Vul ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan gaan we hier verder naar kijken.
Antennes: dvb-t settop box 845173 en funke v3
Gegevens profiel ook ingevuld.
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Ricky. Dat is inderdaad een oud type. Ik stuur je nieuwe op, dat is de Funke v5, met een montageset. Kijk even of je hiermee wel een goede ontvangst hebt, en of het nodig is om het buiten op te hangen. Laat even weten hoe dat afloopt. Dan stuur ik je vervolgens een tweede nieuwe, met indien nodig ook een montageset.
Nieuwe antenne toegepast en zenders werken weer. Graag nog een tweede antenne, geen monyageset daarbij nodig. Bedankt voor de juiste oplossing.
Reputatie 7
Badge +30
Top, goed om te horen! Dan is bij dezen de tweede antenne onderweg 🙂