Beantwoord

Geen ontvangst sinds 1 oktober

  • 1 October 2019
  • 3 reacties
  • 186 keer bekeken

Sinds vannacht 1 oktober 0 uur 00 geen onvangst meer. Ik heb een XORO en daar is geen menu of foutcode te vinden.
Is er soms een update nodig? Kan dus alleen via USB. Waar is de software?
icon

Beste antwoord door Noordzee 1 October 2019, 18:47

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Gerhu,

Ik heb ook een XORO en daar zit wel degelijk een menu in.

Er is een frequentiewijziging geweest. De bedoeling is dat je even opnieuw een opdracht geeft voor zenders zoeken.

En dan heb je weer beeld!


Hoe doe je dat? :

Menu
Channel search
Auto Search of Manual Search op kanaal 39.
OK, dat werkt.
De laatse dagen viel de zender vanwege het weer vaak weg dus ik aarzelde met een nieuwe zenderzoek - dan moet ik alle zenders opnieuw sorteren.
Met het menu bedoelde ik het KPN menu uit hun "Help". met foutcodes, update, e.d.
Xoro geeft alleen de software update via USB als mogelijkheid.

Dank!
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan👌🏼, Fijn dat je weer beeld hebt.

Reageer