Beantwoord

Geen RTL en SBS meer

  • 17 May 2019
  • 5 reacties
  • 120 keer bekeken

Precies hetzelfde probleem met precies diezelfde zenders heel vreemd

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
icon

Beste antwoord door Noordzee 18 May 2019, 08:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@wim ha

Wat is jouw locatie?

Probeer ondertussen even het volgende:

1/ Via het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Geef een nieuwe opdracht tot zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.
3/ Draai je antenne eventueel wat bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

Als je jouw woonplaats opgeeft, kan ik er misschien nog wat meer over vertellen.
Reputatie 7
Badge +28
@wim ha

Is het al gelukt? Ontvang je RTL en SBS weer?
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @wim ha, welkom! Heb je de tips van Noordzee nog geprobeerd? Mochten we nog iets voor je kunnen doen, vul dan gerust je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s). Wil je ook je CAS ID vermelden onder 'persoonlijke instellingen'? Dit alles is alleen inzichtelijk voor jou en KPN.
Reputatie 7
Badge +28
@wim ha

Wat is jouw locatie?

Probeer ondertussen even het volgende:

1/ Via het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Geef een nieuwe opdracht tot zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.
3/ Draai je antenne eventueel wat bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

Als je jouw woonplaats opgeeft, kan ik er misschien nog wat meer over vertellen.


@wim ha : Heb je al tijd gehad om het bovenstaande te proberen?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat je inmiddels via een andere weg contact met ons hebt gehad of dat het nu gewoon werkt. Als we nog iets voor je kunnen doen, horen we het graag.