Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Geen signaal


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Van het 1 op andere moment kan ik geen tv meer kijken met digitenne.
Het blauwe lampje brand wel.

Fabrieksinstelling gedaan, maar probleem blijft. Geen signaal
icon

Beste antwoord door Wyko 21 april 2017, 12:29

Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice.
Er word morgen een nieuw kastje gebracht

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +23
Hoi, dat is lastig. Staat de tv (nog) wel op de goede ingang?
Tv staat gewoon goed. Krijg ook het menu digitenne gewoon in beeld. Alleen dus totaal geen signaal. Terwijl dit een jaar op deze manier nooit een probleem is geweest.
Ik had nog een oude antenne geprobeerd, maar ook dan geen signaal.
De kast van digitenne doet ook raar, de tijd klopt niet, het lampje online brand heel licht en dan reageert hij ook nergens op. En dan opeens weer aan en groene streepjes. Maar geen signaal. Dat blijft
Reputatie 6
Badge +23
Wyko schreef:

De kast van digitenne doet ook raar, de tijd klopt niet, het lampje online brand heel licht en dan reageert hij ook nergens op. En dan opeens weer aan en groene streepjes. Maar geen signaal. Dat blijft

Oh. Welk merk/type kastje heb je staan?
TF6000 COK
TF6500 COK
Rebox RE-2100t
Rebox RE-1800t
... anders?

Als je wel de menu's krijgt is mogelijk het kastje defect en/of de antenne. Brandt het lampje op de antenne als je het kastje aan hebt staan?

Stekker al even 5 minuten uit het stopcontact gehaald van het kastje?

Overigens zal Webcare hier vandaag wel aan toe komen.
Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice.
Er word morgen een nieuw kastje gebracht
Reputatie 6
Badge +23
Lijkt me inderdaad de enige oplossing. Kan je nu helemaal geen tv kijken?
Afgezien via npo.nl natuurlijk.
Reputatie 6
Badge +23
Welkom op het forum, Wyko! Goed dat je hier al over gebeld hebt. Laat je weten of het met het nieuwe kastje weer goed werkt? 🙂

Reageer