Beantwoord

Geen signaal Digitenne

  • 14 September 2019
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik heb sinds 2 dagen dagen geen digitennesignaal meer. De wizard doorlopen maar geen resultaat. Ik was gister in een ander gebied als vandaag. Ik ben nu in drenthe
icon

Beste antwoord door Noordzee 14 September 2019, 08:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo hooibak,

Als je in een andere regio komt zal je opnieuw moeten zenders zoeken.

Die dat eens op deze manier:

1/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.
3/ Richt de antenne daarna bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

Is het hiermee gelukt?
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Hooibak, welkom op het Forum en goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat lastig dat je nu op verschillende plekken geen Digitenne signaal krijgt! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik begrijp uit je reactie dat je voorheen wel signaal had, dit was thuis of op een vaste locatie? En heeft het uitgebreid zenders zoeken, de uitleg hierboven, voor jou geholpen?

Zo niet, dan hoor ik het graag en kijken we verder! Wil je dan ook jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, CAS-ID nummer en evt. de postcode waar je op dit moment bent? Die laatste twee gegevens kan je noteren bij persoonlijke opmerkingen! 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Hallo hooibak,

Als je in een andere regio komt zal je opnieuw moeten zenders zoeken.

Die dat eens op deze manier:

1/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
2/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken.
3/ Richt de antenne daarna bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

Is het hiermee gelukt?


@Hooibak


Heeft deze instructie jou aan ontvangst geholpen?

Ik ben ook benieuwd waar je nu ergens in Drenthe bent. Want in het zuid-oosten van Drenthe is ontvangst onmogelijk.
Reputatie 7
Badge +21
@Hooibak, ik heb helaas nog geen reactie gehad en zie dat je ook nog niet hebt gereageerd op Noordzee. Kunnen we je hier nog bij helpen?
Reputatie 7
Badge +28
@Hooibak

Mocht je dit lezen, misschien is het een idee om je antenne te vervangen. Kijk hier maar eens.

Reageer