Beantwoord

Geen signaal in Domburg

  • 17 June 2020
  • 6 reacties
  • 188 keer bekeken

Ik zit nu met de carracan in Domburg en heb uberhaupt geen signaal. Elders in nederland wisselend. In de kpn-winkel in Middelburg werd ik naar buiten gestuurd. Ik mocht zelfs niet op de drempel staan en moest buiten in de regen gaan staan wachten, anders zouden ze me niet helpen. Ik ben dus kwaad weggegaan. Na alle slechte ervaringen met kpn/xs4allgeloof ik t nu wel. Ik ga over op sateliet tv voor de carravan, ziggo voor internet, thuis-tv en telefoon en mijn 3 mob. telefoonabonnementen zakelijk/prive gaan ook naar een betere provider. Gegroet.

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Noordzee 5 July 2020, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @H2O3, welkom! Een slechte ervaring in de winkel en dan moet je ook nog eens ontzettend lang wachten op een reactie hier. We hebben jouw topic per abuis niet meer opgepakt, nadat we deze voor je aangemaakt hadden. Mijn excuses hiervoor! Kan ik op dit moment nog iets voor je betekenen? Of is je Digitenne abonnement inmiddels opgezegd? Je zult in Domburg inderdaad geen signaal ontvangen. Dat zijn echt van die uithoeken waar het signaal helaas niet toereikend is. Daar kan ik niets aan veranderen, ben ik bang..

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @H2O3 ,

In Domburg is ontvangst van Digitenne alleen mogelijk als je een goede buitenantenne plaatst op een mooie hoge plek. Je kunt de antenne dan nauwkeurig uitrichten op Goes. 

Zie ook deze (oude) dekkingskaart die nog steeds een goede indicatie geeft van de ontvangstmogelijkheden. 
 

597x640_digitenne_dekking.jpg

 

Er is geen nieuwere kaart ? Of is er niemand die dat nog aandurft :-)

Op : https://appl.agentschaptelecom.nl/dav/

krijg je wel een indruk van waar de zenders staan (kiezen voor UHF)

Maar in Domburg heb je idd weinig signaal ben ik bang voor.

Op de oude kaart valt mij de vlek rond Middelburg op, stond daar eerder wel een zender ?

 

Aanvulling : het zal de zender van Goes zijn die een richt antenne heeft, of ik interpreteer de kaart niet goed.

Reputatie 7
Badge +28

@KeesYagi 

Die “vlek” bij Middelburg is denk ik de plaatsbepaling van Middelburg. Zie ook andere steden in het land. In Middelburg heeft nooit een antenne gestaan. Helaas, want dat zou een goede oplossing zijn voor de ontvangst in het westen en zuiden van de provincie Zeeland. 

Reputatie 7
Badge +28

 Na alle slechte ervaringen met kpn/xs4allgeloof ik t nu wel. Ik ga over op sateliet tv voor de carravan, ziggo voor internet, thuis-tv en telefoon en mijn 3 mob. telefoonabonnementen zakelijk/prive gaan ook naar een betere provider. Gegroet.
 

@H2O3

Je kunt jouw huidige antenne nog wel gebruiken voor FTA-ontvangst op de NPO-zenders en de regionale omroep.

Die ga je waarschijnlijk wel ontvangen in Domburg met een FTA-ontvanger. 

Meer info: 

 

https://forum.kpn.com/digitenne-12/gratis-ontvangst-op-npo-1-2-3-en-de-regionale-zenders-477354