Beantwoord

Geen signaal meer voor mijn KPN digitenne.

  • 25 April 2019
  • 8 reacties
  • 179 keer bekeken

Op vakantie gebruik ik al jaren KPN digitenne. Bij het uitproberen voor de komende vakantie, blijk ik geen signaal meer te hebben. Ik kijk alleen naar Ned. 1 - 2 - 3 en omroep Gelderland.
Heb dus geen abbonement. (smartcard) WAT TE DOEN ??
icon

Beste antwoord door Noordzee 25 April 2019, 18:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

https://forum.kpn.com/digitenne-12/waarom-geen-digitenne-insteekkaart-meer-na-de-omruiling-dit-is-de-reden-466163
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Whoopy, welkom hier. Ik verwacht ook dat je ontvanger niet geschikt is voor DVB-T2 en dat je daarom geen signaal meer hebt. Je zou dan een nieuwe moeten aanschaffen die hier geschikt voor is.
Reputatie 7
Badge +28
Zoals je inmiddels begrepen hebt, is de techniek in ons land overgegaan naar DVB-T2 H.265/HEVC.

Als je alleen FTA wilt ontvangen, kan dat nog steeds. Bijvoorbeeld door deze ontvanger aan te schaffen:
https://www.amazon.de/Xoro-HRM-7619-Receiver-Mediaplayer/dp/B01N0O6OUI/ref=sr_1_1?__mk_nl_NL=ÅMÅŽÕÑ&keywords=xoro+7619&qid=1556208571&s=gateway&sr=8-1

Het leuke is, dat je nu een zender erbij hebt, in jouw situatie is dat Omroep Flevoland.
Reputatie 7
Badge +24
Het leuke is, dat je nu een zender erbij hebt, in jouw situatie is dat Omroep Flevoland.

Flevo is leuk😎

Reputatie 7
Badge +28
Kom je daar vandaan? Ik heb in het verleden aan aantal keer een rondje IJsselmeer gefietst. Dan kom je langs die windmolens.
Reputatie 7
Badge +24
Nee, ik kom uit het hoge Noorden. Waar de eierbal best een dingetje is. Eigenlijk moet @Nadia eentje voor je fixen morgen. 😉
Mmmmm, lekker Alex. Komt Nadja ook uit het hoge Noorden, dat zij eierballen maakt?
Reputatie 7
Badge +28
@Alex_P : Dit keer nam ik al wat mee, wie weet komt er een volgende keer en dan zou ik best wel is zo'n eierbal willen proberen. Die heb ik nog nooit gegeten.... (Ik kom dus niet uit het hoge Noorden)

@Whoopy19 : Heb je al een nieuwe ontvanger uitgezocht via amazon.de? Als je nog hulp of advies nodig hebt...., laat maar horen.