Beantwoord

Geen Veronica op Digitenne

  • 28 May 2019
  • 19 reacties
  • 1162 keer bekeken

Reputatie 1
hallo wij krijgen geen Veronica op digitenne
icon

Beste antwoord door Noordzee 28 May 2019, 21:18

Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Beste @depolle voor 18:00 uur heb je Disney XD, na 18:00 uur komt Veronica op kanaal 9.
Reputatie 1
ja klopt maar die hebben we ook niet helaas
Reputatie 7
Badge +22
ja klopt maar die hebben we ook niet helaas
Dus als ik het goed begrijp heb je helemaal geen Veronica? 🤔 Heb je uitgebreid zoeken geprobeerd?
Reputatie 1
ja klopt helemaal niet hebben al meerdere malen geprobeerd met uitgebreid zoeken maar helaas
Reputatie 7
Badge +28
Dan heb je geen voldoende ontvangst.

Wat voor type antenne gebruik je?
Staat de antenne binnen of buiten?
Wat is jouw locatie?
Reputatie 1
de ontvangst is soms 100 procent en dan verspringt hij wel vaak we hebben de antenne buiten heb er nu een kpn buitenantenne tussen en heb ook de v5 gebruikt maar helaas zitten bij steenwijk overijssel
Reputatie 7
Badge +28
Wil je dit is proberen?:

  1. Terug naar de fabrieksinstellingen (in het menu)
  2. Opnieuw zenders zoeken maar dan via uitgebreid zenders zoeken.
  3. De richting van de antenne bijdraaien aan de hand van de signaalmeter in het menu.
  4. Zet de ontvanger niet direct op/naast een ander elektrisch apparaat.
Reputatie 1
ga ik morgen even proberen bedankt tot dusver bedankt
Reputatie 7
Badge +28
En @depolle

Wat was het resultaat?

Gebruik je de Funke V5 buiten? Want daar is een buitenmontageset voor. Als je die nog niet hebt, graag even aangeven.......
Reputatie 1
Hallo ben er toevall9g net mee bezig hij springt van hak op de tak de antenne is een v5 ja maar geen buitenmontageset erbij hangt gewoon aan een stripje aan de voortent van de caravan
Reputatie 7
Badge +28
Een buitenmontageset is wel handig, zeker op de camping. Misschien wil @Vikash jou er eentje toesturen?

In Steenwijk is het handig als je jouw antenne zo hoog mogelijk zet.

En voor de buitenmontageset:

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik vraag voor de zekerheid maar even alle gegeven, dat kan altijd van pas komen.....
Reputatie 1
heel apart nu werkt het wel dus wacht nog even af als dat zo blijft
Reputatie 7
Badge +28
Maar voor een stabiele ontvangst heb je wel een buitenmontageset nodig. In de nabije omgeving van Steenwijk staat geen zendmast. Het signaal is daardoor niet supersterk.
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het nu wel werkt. Mocht je toch een buitenmontageset nodig hebben, dan hoor ik dat graag van je!
Reputatie 1
oke dan ga ik er maar een buitenmontage set tussen plaatsen kan ik dan hier mijn gegevens invullen voor verzending of hoe werkt dat voor de rest
Reputatie 1
Een buitenmontageset is wel handig, zeker op de camping. Misschien wil @Vikash jou er eentje toesturen?

In Steenwijk is het handig als je jouw antenne zo hoog mogelijk zet.

En voor de buitenmontageset:

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Ik vraag voor de zekerheid maar even alle gegeven, dat kan altijd van pas komen.....

ik heb mijn gegevens ingevuld dan moet ik er toch maar een montage set tussen doen
Reputatie 7
Badge +21
@depolle Ik heb zojuist een montageset toegestuurd. Binnen 2 werkdagen heb je het in huis.
Reputatie 1
harstikke mooi bedankt!!
Reputatie 7
Badge +21
Graag gedaan @depolle!😀

Reageer