Vraag

Geen zenders op Digitenne

  • 28 February 2019
  • 8 reacties
  • 245 keer bekeken

Mijn digitenne zoekt geen zenders. Hoe kan dit? Ik heb nieuwe ontvanger gestuurd gekregen maar deze veranderd ook niks. Zij de het scannen blijft hij hangen op 0% en vind hij niks. Signaal sterkte is 100% ik hoop dat iemand mij kan helpen.

wel jammer dat het zo moet. Ik heb de kpn al 4x gebeld en ze hangen me of op of ik moet naar de live chat waar vervolgend een chatbot mij 15min bezighoud

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Jeroen, welkom op het forum! In welke provincie woon je? Krijg je wel zenders te zien als je een andere provincie kiest waar je zo dicht mogelijk bij zit?

Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en het CAS ID nummer van de ontvanger? Die vind je op een sticker op de onderkant. Je kunt dat nummer invullen in het vakje "Persoonlijke opmerkingen".
Reputatie 7
Badge +28
@Jeroen432: Ik heb niets meer van je gehoord, is dit al opgelost?
Reputatie 7
Badge +28
@Jeroen432

Wil je het volgende proberen?:

  1. Stroom van de ontvanger af.
  2. Antenne stevig bevestigen aan de ontvanger.
  3. Na ongeveer vijf seconden de stroom er weer op.
  4. Via het menu nu eerst icterus naar de fabrieksinstellingen.
  5. Geef daarna een opdracht tot uitgebreid zenders zoeken.
  6. Doe de software-update indien daarom gevraagd wordt.
Kun je jouw profiel aanvullen met jouw adresgegevens en het CAS ID nummer van de ontvanger? Die vind je op een sticker op de onderkant. Je kunt dat nummer invullen in het vakje "Persoonlijke opmerkingen".
Reputatie 7
Badge +28
@Jeroen432

Werkt alles weer na de bovenstaande instructie? Of heb je nog aanvullende hulp nodig van ons?
Reputatie 7
Badge +28
wel jammer dat het zo moet. Ik heb de kpn al 4x gebeld en ze hangen me of op of ik moet naar de live chat waar vervolgend een chatbot mij 15min bezighoud
wel jammer dat het zo gaat. Er is op dit forum al 4x gereageerd en jijzelf reageert niet of je moet liever naar de live chat waar vervolgend een chatbot jou 15min bezighoud
Reputatie 7
Badge +28
Het is inmiddels 3 maanden later dus ik ga ervan uit dat @Jeroen432 via een andere manier contact heeft opgenomen 😉
Reputatie 7
Badge +28
Het is inmiddels 3 maanden later dus ik ga ervan uit dat @Jeroen432 via een andere manier contact heeft opgenomen ;)

Hoog tijd om dit topic op beantwoord te zetten. Nu staat het topic nog open.....
Reputatie 7
Badge +28
Als er geen antwoord is markeren we ook geen antwoord.

Reageer